fbpx
לכבוד הקיץ שהגיע…

לכבוד הקיץ שהגיע…

התירוץ הכי נפוץ הוא אין לי זמן. דוגרי גם לי אין הרבה זמן אבל בסופו של דבר אנחנו בוחרים לנצל את הזמן שלנו כמו שנכון לנו ולפי סדר העדיפויות של הדברים שחשובים לנו יותר

לפני חודש פתחתי את ההרשמה ל"תכנית ללימודי עיצוב אופנה ובניית מותג עצמאי" אני כבר 3 שבועות עושה רק דבר אחד מהבוקר עד הערב- מדברת בטלפון אבל הרגשתי שאני חייבת לעשות הפסקה קצת ולתפור כי אם לא אני אשתגע. וזה גם גרם לי להחליט שלא משנה מה הפרוייקטים או התכניות שיש לי יום אחד בשבוע מוקדש כולו רק לתפירה עכשיו נראה אם נצליח לעמוד במשימה.

כמה שניות של מחשבה האם לתפור לי או לבנות והלכתי על האפשרות הראשונה (וזה מה שגרם לי ביום חמישי האחרון כשהיינו בסיור בנחלת בנימין לקנות מלא בדים חדשים אבל רק בשבילי.) כמה שניות נוספות ונבחר הבד המהמם הזה שכבר קניתי לפני הרבה זמן והוא ישב בשקט וחיכה על המדף עד שבא זמנו.

בקיץ אני הולכת כמעט רק עם שמלות וחולצות מכותנה. זה הבד המושלם לקיץ. נעים אוורירי קל לניקוי ואפשר למצוא אותו בכל צבע ודוג' ככה שכל אחת יכולה למצוא את מה שהיא אוהבת.

הלכתי על גזרה פשוטה כדי שאוכל לגמור את זה מהר והוספתי משהו מעניין מקדימה כדי שלא יהיה משעמם

מכיוון שזה בד כותנה שהוא אריג ורציתי שזו תהיה גזרה שיושבת יפה השתמשתי בגזרה של מתפרים (פנסים) זו גזרת פרינסס שבעיני היא הכי יפה ומתאימה כמעט לכל אישה.

את הסרט מקדימה יצרתי מעיגול כפול שתפור במרכז החולצה. חייבים לעשות את זה כפול כדי לקבל גימור יפה ונקי.

אחרי שתפרנו את 2 העיגולים אחד לשני מיישרים את הסרט מתקבל מעין סרט מתולתל, ומכניסים אותו בתפר במרכז החולצה. כדי לקבל את המראה הסופי, כל בערך 10 ס"מ משכיבים את הסרט לצד השני ותופרים.

וזו הגזרה- 

עכשיו כשיש לכן גזרה טובה במידה שלכן כל מה שצריך זה לשנות כל פעם משהו קטן בעיצוב, וכל התפירה הופכת להרבה יותר קלה ומהירה. במחיר עלות של שמלה אחת תוכלו לתפור לפחות 5 חולצות כאלו.

תהנו!

רבקה

 
השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן