fbpx
והזוכים בתחרות התחפושות הם…

והזוכים בתחרות התחפושות הם…

אחרי שבועיים עמוסים במיוחד עם תחרות תחפושות מאתגרת אני חייבת להגיד שלפני הכל היה לי באמת כיף גדול לראות את כל התחפושות המדהימות

הועלו לתחרות למעלה מ400 תחפושות יפות מקוריות ומושקעות ביותר! חשבתי שלא נשארו הרבה נשים שתופרות ומכינות לבד את התחפושות אבל גיליתי שלהפך יותר ויותר נשים עושות את זה לבד.

היו פה תחפושות שהלוואי שהיה לי רבע מהכשרון והסבלנות שיש לאלו שתפרו אותם. אולי כשאצא לפנסיה…

***

אז לפני שאני כותבת מי זכו בתחרות, אני רק רוצה להזכיר לכל מי שזה רלוונטי לה- שנפתחה ההרשמה למחזור הבא של הקורס המקיף ללימוד תפירה והוא מתחיל מיד אחרי פסח. שווה שווה להרשם כבר עכשיו ולשמור מקום כי אנחנו מחלקים הטבה מיוחדת לכל מי שתרשם לפני פסח אז לא כדאי לפספס

כל הפרטים בלחיצה כאן

***

 

אני יודעת שיש פה הרבה נשים שבמתח לדעת מי זכה בתחרות. התחרות הזו הגיע ללמעלה מ30,000 אנשים, מאות שיתופים ואלפי תגובות של החברים שלכם. יש פה כמה שעבדו מאוד מאוד קשה כדי להגיע להרבה חברים שיגיבו עליהם ויזכו אותם בנקודות נוספות בסופו של דבר אלו היו כללי התחרות והזוכים הם אלו שצברו את מירב הנקודות  אבל לפני שאפרט מי הגיעו ל10 המקומות הראשונים  החלטתי לחלק פרסים גם לכמה תחפושות שזכו בזכות עצמן בלי קשר לכמות הנקודות שהן קיבלו והן זוכות בשוברים לרכישת בדים.

בנוסף החלטנו לתת מתנה מיוחדת לכל המשתתפים בתחרות גם אלו שהעלו תמונות וגם אלו שהגיבו. (אם במקרה הגבתם רק בפייסבוק שלחו לנו מייל ונשלח לכם את המתנה) אתם תקבלו על זה מייל נפרד בהמשך השבוע.

 

אז התחפושת הראשונה זוכה בפרס התחפושת עם הכי הרבה מזל. תחפושת מוקיונים של טליה ורעות משה, סתם כי זו תחפושת שאני באופן אישי מאוד מאוד אהבתי. משהו בתמונה הזו עשה לי טוב על הלב. 

 

פרס התחפושת המושקעת ביותר מגיע לאלירן בן עזרי על תחפושת באמת מושקעת ומרשימה. מעניין אותי לדעת כמה זמן אפשר להסתובב בתוך הדבר הזה לפני שמתעלפים, אבל אין ספק שהושקע כאן הרבה זמן ומאמץ.

 

פרס התחפושת המוקפדת ביותר מגיעה ליעל מלכה והאמת שהוא מגיע לה על 3 תחפושות מטריפות. אני חייבת לציין שהיה לי קשה להאמין שזה עבודת יד. זה פשוט מדוייק ומוקפד ברמות על. אבל כן, יש כאלו שיודעים להגיע גם לרמות כאלו. הלוואי עלי.. 

 

 

פרס התחפושת המתוקה ביותר מקבלת בת-אל מרמלשטיין. פשוט כי היא באמת מתוקה

 

פרס התחפושת המשפחתית היפה ביותר מגיע לצפורה בן זכרי על תחפושת שפשוט נראית המקור עצמו. עכשיו אני חייבת לראות איך הם נראים באמת…

 

פרס התחפושת המרשימה ביותר מגיעה לקמליה מור טולדנו על תחפושת מדהימה שהיא הכינה לבן שלה. בהחלט מרשימה ביותר!

 

ועכשיו לזוכים ב10 המקומות הראשונים.

אני מזכירה שכללי התחרות היו שמי משגיע לניקוד הגבוה ביותר זוכה. התחרות נערכה במקביל גם באתר וגם בפייסבוק. שיכללנו את הנקודות בשני המקומות, מחקנו תגובות כפולות ומיילים פיקטיביים והוספנו נקודות בונוס לתגובות מקוריות ותגובות מאנשים מפורסמים. אז מי שהגיע למירב הנקודות בהחלט מגיע לו. אני יכולה להעיד שיש כאלו שעבדו בשביל זה קשה מאוד! בסופו של דבר והאמת גם בהתחלה המטרה שלי הייתה להנות ושזה יהיה משהו כיף. אז קחו הכל בפרופורציות. יהיו תחרויות נוספות ותמיד יש הזדמנות נוספת לזכות.

 

במקום 10 זכו יעל וויס בתחפושת פלאפון וגל ניזרי בתחפושת ברבור

והן זוכות בשוברים לרכישת בדים

 

 

במקום ה9 זכתה מלכה בק בתחפושת נגן רחוב

והיא זוכה בסרגל גזרות לבגדי ילדים של "עיצוב חופשי"

 

במקום ה8 זכתה טליה רינג עם תחפושת ברווז

והיא זוכה בנעליים מתנת "נעלי קטלינה" (אחת מחנויות הנעליים שאני הכי אוהבת. שווה שווה שווה) 

 

במקום ה7 זכתה אמונה קינן בתחפושת רקדנית

והיא זוכה ב-2 סרגלי גזרות לבגדי ילדים של "עיצוב חופשי"

 

במקום ה6 זכתה לימור לוי בתחפושת אהרון הכהן

והיא זוכה בסט סרגלי הגזרות השלם של "עיצוב חופשי"

 

במקום ה5 זכתה מירי כהן בתחפושת נסיך מהסיפור של ר נחמן

והיא זוכה בסט סרגלי הגזרות של "עיצוב חופשי"

 

במקום ה4 זכתה נהר פרנק עם תחפושת מושקעת ביותר של איילת מטיילת. היא גם תפרה את הבגדים וגם את כל הבובות אז בהחלט מגיע לה שאפו ענק!

והיא זוכה בקורס תיקים+ שוברים לבדים

 

במקום ה3 זכתה מרסדס אלול.תחפושת מתוקה לשתי קטנטנים (תאומים?) תחפושת שהיא כולה סרוגה וזו בהחלט השקעה גדולה (וכנראה עוד אחד מהדברים שאין סיכוי שאני יעשה אי פעם)

התחפושת הזו מזכה אותם בקורס לתפירת תיקים +ערכת בדים ואביזרים + סרגל גזרות לבחירתה מתנת "עיצוב חופשי"

 

במקום ה2 זכתה אסנת כהן בתחפושת ילדות מתוקות והיא זוכה במכונת תפירה מתנת רשת חנויות ברנינה

 

ובמקום ה1 זכתה ציפי מימון בתחפושת משפחתית ביותר של ליצנים. מהתגובות הבנתי שציפי תפרה והבן שלה הכין את כל הבלונים אז בהחלט שיתוף פעולה מרשים

אתם זוכים ב-קורס תפירה מקיף בשווי 3290 ש"ח מתנת "עיצוב חופשי"

כל הזוכים בתחרות-

אתם מוזמנים לשלוח אלינו מייל עם שם פרטי מספר טלפון וכתובת מדוייקת ונשלח לכם את הפרסים בדואר.

 

זהו. היה כיף גדול לראות את התחפושות המושקעות והיפות. כל מי שהשתתפה תקבל בהמשך השבוע מייל לגבי ההטבה שהכנו לכן

ועכשיו הגיע הזמן להתחיל לתפור בגדים לכבוד פסח. אמנם לא תהיה תחרות וכנראה לא תזכו בפרסים, אבל תאמינו לי שזה כיף גדול ללבוש בגדים שאתם תפרתם.

 ב3 השבועות שנותרו עד פסח אשתדל לשתף אתכן בבגדים שתפרתי וכמובן בגזרות ובהדרכות.

 

ועד אז שיהיה שבוע מקסים מלא בגדים יפים

רבקה קליין

עיצוב חופשי.

2 תגובות
  1. אסתר

    היי רבקה,
    גם השנה תערכי תחרות תחפושות.?

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן