fbpx
שמלת הנקה בסטייל

שמלת הנקה בסטייל

אחד הדברים שאני ממש אוהבת זה גזרות מחוייטות. גזרות מבדי אריג שיושבות יפה על הגוף. הרבה נשים כשהן שומעות מחוייט ישר חושבות שזה בטח חליפות וכאלו… אבל לא. גזרות מחוייטות הכוונה היא לכל גזרה מבד אריג שיש בה תוספת של מתפרים או בלשון עממית- פנסים. התיפורים האלו שאפשר לראות בתוך הבגד באיזור החזה והמותן.

כמעט ואין לי בגדים מבדי סטרץ' אולי שמלה או שתיים ואיזה שרוולון. הבדים האלו הרבה יותר נצמדים ומבליטים ובאופן כללי אני פחות מתחברת אליהם. למרות שאני יודעת שאצל כל החברות שלי זה בדיוק ההפך…

אבל מה, בהריון והנקה אחד הדברים הראשונים שצריך לוותר עליהם זה גזרות מחוייטות. אז נכון, תפרתי לי גזרות מבדי אריג שהן פשוט רחבות יותר אבל אחרי שהתרגלתי כ"כ הרבה שנים ללבוש שמלות עם מתפרים זה הייה ממש חסר לי…

בהריון אין מה לעשות הבטן גדלה וזה פשוט לא מתאים אבל בהנקה למה שלא פשוט נחשוב על רעיונות יצירתיים?

מנחשות איפה כאן הקאצ'?

ויודעות מה? זה אפילו הרבה יותר קל להניק עם שמלה כזו ובטח בקיץ. היא עשויה מבד כותנה נושם ללא שום שכבה מתחת פשוט תענוג!

אז כן- אם תסתכלו טוב טוב תוכלו לראות שיצרתי גזרת פרינסס ובתוך המתפרים הכנסתי רוכסנים נסתרים כך שכמעט ולא רואים אותם.

וכדי להסתיר את קצה הרוכסן, תפרתי חגורה שיושבת בדיוק על החיבור

כדי להכניס את הרוכסן בצורה טובה חשוב לתפור אותו בדיוק עד ההתעגלות של המתפר כי אחרת אפשר להסתבך והכל מתפקשש

וכדי שהחגורה לא תזוז ותשאר בדיוק במקום שהיא צריכה להיות הוספתי גם לולאות בגב ובצדדים. 

והפעם פינקתי את עצמי לגמרי והוספתי גם כיסים. זה פשוט תענוג כשיש איפה לשים את הידיים (ובעיקר את המוצץ…)

למטה הוספתי קצת כיווצים- וזה שידרג לגמרי את השמלה!

האמת שהשמלה הזו לקחה לי די הרבה זמן בהתחשב בחופש ובזה שהילדים בבית כל הזמן אז תפרתי אותה בשלבים. החלטתי שלא משנה מה כל יום אני מפנה בשביל זה רבע שעה/ עשרים דקות. לקח לי שבועיים בערך לסיים אבל היה שווה את הזמן…

השמלה עצמה מבחינת הגזרה היא לא מאוד מסובכת. החלק העליון זה גזרת פריננס פשוטה עם שרוולים רגילים ופתח סירה והחלק התחתון זו גזרת רבע פעמון. מה שלוקח הרבה זמן זה התוספות. זה להכניס את הרוכסנים בצורה מדוייקת ולתפור את הכיסים. החגורה גם לוקחת לא מעט זמן. אבל כמובן שככל שתהיו יותר מיומנות בתפירה זה ילך מהר וחלק יותר ובלי הרבה תיקונים. 

אם אתן לא מניקות אפשר לתפור את השמלה הזו כמובן בלי רוכסנים והיא מהממת ומחמיאה בטירוף. ואם אתן כן מניקות? בשניה אתן יכולות לשדרג את השמלה עם 2 רוכסנים נסתרים. כ"כ כיף שאפשר להתאים את הבגדים בדיוק למה שנכון לנו ולבדים שאנחנו אוהבות ובעיקר לגזרות שנוחות ומחמיאות לנו.

כדי לתפור גזרות מחוייטות יש צורך בגזרה מיוחדת שמגיעה עם מתפרי מותן וחזה. אי אפשר לפתח את זה מגזרה בסיסית פשוטה של חלק עליון.  

 

כך נראית גזרה עם מתפרים. שונה לגמרי מהגזרה הרגילה…

אז מה עושה מי שלא יודעת לשרטט גזרות עם מתפרים? שלא יודעת איך מכניסים רוכסן נסתר או איך לתפור חגורה כזו?

בדיוק בשביל זה הכנתי לכן קורס מתפרים משודרג! הקורס הזה מיועד למתקדמות– כאלו שכבר למדו תפירה ויודעות לשרטט גזרות בסיסיות ולפתח אותן והוא מלא בשיעורים וטכניקות והסברים על איך לשרטט גזרות מחוייטות של חצאיות חולצות או שמלות, איך להעביר את המתפרים כדי לקבל המון עיצובים שונים ומיוחדים, איך לתפור מעילים ג'קטים ומחוכים, איך להוסיף בטנות, גימורים עיבודים ועוד מלא דברים. ובנוסף הכנתי לכן סדנה ייחודית של חגורות. איך להשתמש בחומרים שונים ובטכניקות שונות כדי לתפור חגורות מעולות שישדרגו כל חצאית, שמלה, מעיל או ג'קט. 
וכל הטוב הזה מחכה לכן בקורס המשודרג עם עוד הרבה בונוסים והפתעות. כל הפרטים בלחיצה כאן על הקישור- https://shoham-fashion.ravpage.co.il/matperim

רק טוב והמון בגדים יפים ומשמחים
רבקה

3 תגובות
  1. שרה

    ערב/לילה טוב
    בגזרת אריג עם מתפרים ..
    תמיד לא הבנתי את הפתח בקו הכתף ( ? ? )
    אני לא רואה בחולצות אריג שיש לי ( שקניתי בחנות )
    שיש תפר כלשהו בכתף … לשם מה זה ??

    תודה רבה

    • רבקה קליין

      זו הגזרה הבסיסית של מתפרים. ככה בונים את זה ואחרי זה אפשר להעביר את המתפר לכל מקום שרוצים. הדרכות מקיפות על הנושא תוכלי למצוא בקורס מתפרים שלנו.

  2. שרה

    אעע מעולה הבנתי , תודה !

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן