fbpx
איך את מאחסנת את התכשיטים שלך?

איך את מאחסנת את התכשיטים שלך?

מה אתן עושות עם כל התכשיטים שלכן? איך אתן שומרות עליהן שלא יתבלגנו ויהרסו? אז קצת שינוי ובמקום הדרכה לבגדים חדשים לחג בחרתי לתת לכן מתנה אחרת-
הדרכה לתפירת מתלה לאחסון תכשיטים. בכל זאת צריך מקום מסודר לשים את כל התכשיטים שתקבלו מתנה לחג…

ככה נראתה מגירת התכשיטים שלי עד אתמול-

חוץ מזה שזה בלאגן וזה לא כיף, וחוץ מהעבודה שאין מה לעשות פעם בשנה צריך לעשות ניקיון פסח יסודי ולסדר, יש בעיה יותר גדולה- כשהתכשיטים ככה מבולגנים זה נותן הרגשה שאין מספיק ושצריך לקנות עוד.

הייתי חייבת לעשות עם זה משהו אז עשיתי חיפוש באינטרנט וראיתי מתלה לאחסון תכשיטים.

התחלתי לחשוב מה יקרה אם אני יזמין עכשיו ממש מעט זמן לפני החג, עד שההזמנה תתקבל כבר יהיה חג ואח"כ שבת ובטח הדואר לא עובד ואח"כ שוב חג ושוב שבת ומה יקרה אם זה לא יתאים לי מבחינת המקום והגדלם? כבר פשוט יותר מהר ויעיל להכין לבד.

מה שכיף במתלה הזה, שאפשר לתלות אותו על וו על הקיר, אפשר מאחורי הדלת ואפשר גם בתוך הארון. ואפשר לעשות אותו גדול יותר בשביל מטפחות, צעיפים או כל מה שבא לכן.

זה לא קשה לתפור את זה אבל זה כן לוקח זמן (קחו בחשבון) וזה מהמם ועושה סדר ומרשים מאוד (שזה פלוס פלוס פלוס על זמן ההשקעה!!)

דבר ראשון לוקחים מפת ניילון עבה לשולחן שאפשר להשיג בכל חנות למוצרים לבית ומסמנים רצועות ברוחב של 8 ס"מ ובאורך של 43 ס"מ. (אני השתמשתי ב- 6 רצועות כאלו)

בקצה העליון של הרצועות תופרים סרט אלכסון מקופל. אני השתמשתי בסרט סאטן אבל קל יותר לעבוד עם סרט כותנה. לא חייבים להשתמש בסרט אבל זה נותן גימור יפה יותר.

\

הנה קצת יותר מקרוב

גוזרים פוליגל בצורה הרצויה מצורף שרטוט עם המידות שאני השתמשתי בהן. הפוליגל חשוב בשביל לתת יציבות למתלה. את הפוליגל מניחים על בד (מומלץ שחור) וגוזרים 2 חתיכות מהבד כולל תוספות תפרים.

 

על אחד הצדדים של הבד השחור מסמנים קווים במרחק של 8 ס"מ  אחד מהשני. את הקו התחתון מומלץ לשרטט 3 ס"מ מהקצה   מחברים את הרצועות ניילון לפי הקווים שסימנו ומעבירים תפרים כדי ליצור תאים. זה לא כ"כ משנה המיקום של התפרים תעשו את זה לפי כמות התכשיטים שיש לכם והגודל שלהם.

בשביל העגילים- גוזרים רצועת תחרה כפולה (כדי שזה יחזיק טוב) ותופרים אותה למעלה.

אחרי שסיימנו לחבר את כל הרצועות מניחים את החלק האחורי של המתלה ותופרים "בכתפיים" ובצדדים. מומלץ לגזור את כל השאריות שמבצבצות.

מכניסים פנימה את הפוליגל (את הגימור של "פתח הצוואר" מומלץ לעשות לפני שמכנסים פנימה את הפוליגל) תופרים מכפלת למטה וסיימנו!

 

 

 

עכשיו אפשר להכניס את כל התכשיטים שלכן ואם נשאר לכן מקום פנוי לדאוג שהוא יתמלא!!

בהצלחה לתופרות
וחג שמח לכולן
הרבה בריאות ואושר

רבקה

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן