fbpx
עונת הרחצה החלה

עונת הרחצה החלה

למרות שבאופן רשמי הקיץ מתחיל רק ב21/6 בארץ היפה שלנו הוא מגיע הרבה לפני ואת החום הגדול אפשר להרגיש כבר עכשיו. אז מה עושים כשחם כ"כ? איך מצננים את הגוף וגם נהנים באותה הזדמנות?

אפשר סתם לשבת במזגן כל היום אבל זה לא כ"כ כיף אם נודה על האמת. אפשר לאכול ארטיקים וגלידות ולהוסיף עוד כמה קלוריות מיותרות לתפריט שזה נחמד אבל לא מספיק, ואפשר כמובן ללכת לים לבריכה או סתם למעיין קרוב לבית וזה, אם תשאלו אותי, אחד הבילויים המרעננים והמועילים של הקיץ.

ומה הדבר הכי חשוב לבילוי שכזה חוץ מכפכפי אצבע? כמובן בגדי הים. אז יצאתי לבדוק כמה עולים בגדי ים בחנויות ועד כמה זה אפשרי ומשתלם להכין אותם לבד וכמו בכל דבר תוצרת בית הייתרון הגדול הוא כמובן גם הסיפוק שבעשייה.

בגדי ים בגזרה שלימה מתחילים במחירים של 159 ש"ח ויכולים להגיע עד ל500 ש"ח ואפילו יותר

בגד- ים בקיני מתחילים מ119 ש"ח ויכולים גם הם להגיע למחירים של 500 ש"ח ויותר. כמובן שיש הבדל בין בגדי ים עם חזיה מובנית או כאלו שמיועדים למידות גדולות ככל שהבגד ים מיוחד יותר או מופנה לקהל יעד מצומצם יותר כמו מידות גדולות, מגזר דתי בגדי מעצבים וכו המחירים מתייקרים מאוד.

בגדים ים צנועים מתחילים במחירים של 249 ש"ח ומטפסים בהדרגה ככל שהמותג נחשב יותר וככל שהבד איכותי יותר- וחשוב לציין שכדי לשמור על בגד הים לאורך זמן כדאי שהוא יהיה מבד איכותי, כזה שלא מתפורר מהכלור ושאר החומרים שמוספים למי הבריכה או מהמלח בים.

 דווקא בגדי ים לילדים קל יותר למצוא במחרים סבירים אבל מי שרוצה דגמים מיוחדים או איכות גבוהה תאלץ כמובן לשלם הרבה יותר. כמו כל דבר, ניתן היום להזמים מעלי אקספרס ודומיו פריטים זולים מאוד אבל הסיכון הוא באיכות ובזה שלא בדיוק תקבלו את מה שהזמנתם לא במידות ולא בצבעים.

אז בגדי ים זה בהחלט לא עסק זול אבל יותר מזה- כמו בבגדים הרגילים שלנו גם כאן למרות ההיצע הרב הקיים לא תמיד אנחנו מצליחים למצוא בדיוק את הדגם שאנחנו רוצים, זה שיחמיא לנו בצורה הטובה ביותר ויאפשר לנו להרגיש הכי נח שאפשר במקום הכי חשוף שיש.

יש פרמטר נוסף שלי באופן אישי הוא מאוד חשוב ואיך שלא נסתכל על זה הוא לא קיים כשקונים בגדי ים בחנות וזה- היצירה והסיפוק שמתלווים לתפירה לבד וזהתאמינו לי- שווה הרבה מאוד! אין גאווה גדולה יותר ותחושת סיפוק גדולה יותר כשיצרנו משהו לגמרי לבד. (והמחמאות…)

אז אחרי שהבנתי שהמחירים בחנויות לא זולים הלכתי לבדוק עד כמה זה באמת פשוט לתפור בגדי ים לבד ועד כמה זה אפשרי.

ניסיתי את כל הסוגים האפשריים- בגדי ים שלמים ומחולקים, בגדי ים לנשים ולילדות. בגדי ים  עם בטנה ובלי עם חזיה מובנית ובלי- והמסקנה היא, שזה לגמרי אפשרי ותתפלאו לשמוע- זה אפילו קל יותר מאשר לתפור בגדים רגילים. מה שחשוב הוא לשים לב לשני פרמטרים עיקריים- 1. מכונה טובה שיכולה לתפור בדי סטרץ' 2. בדי לייקרה הכי איכותיים שיש.

 

כמובן שגם כאן רמת הקושי משתנה לפי סוג הבגד-ים. בגדי ים פשוטים או בגדי ים עם חזיה מובנית. בגדי ים שלמים או כאלו עם בטנה אבל בסך הכל זה מאוד מאוד קל לתפור אותם וכיף יותר ללבוש אותם!

וכמה זה עולה אתן שואלות? בדי לייקרה טובים יכולים לעלות בסביבות 30 ש"ח למטר.

כדי לתפור בגד ים שלם ללא שרוולים או אם שרוולים קצרים, יש צורך באורך אחד שזה בסביבות  90 ס"מ לנשים במידה ממוצעת ו40-60 ס"מ לילדות (פחות מ30 ש"ח לבגד ים) 

כדי לתפור בגד ים מחולק או בקיני צריך באזור החצי מטר בד.

וכדי לתפור בגד ים צנוע כולל שרוול ומכנס צריך משהו כמו 2 מטר בד.

כמובן שאם נבחר להוסיף בטנה או קאפים של חזיה זה ייקר מעט אך לא בצורה משמעותית והכי חשוב נוכל ליצור כל מה שאנחנו רוצות שזה באמת הכיף הגדול.

אז לתפור בגדי ים לבד זה קל ופשוט וכיף, והקיץ החם שלנו כבר ממש כאן  ולכן החלטתי ליצור עבורכן סדנה מושלמת לתפירת בגדי ים- סדנה שתאפשר לכן לתפור כל בגד ים שרק תרצו החל מבגדי ים לילדות, בגדים ים לנשים. בגדי ים שלמים עם כתפיות או שרוולים, בגדי ים צנועים ובקיני. בגדי ים עם בטנה או חזיה מובנית עם סיום אלכסוני או סים מכנס ובקיצור- כל דבר שרק תחלמו עליו. 

בסדנה תלמדו גם מה הדברים שהכי חשוב לשים לב אליהם, איזה חומרים או אביזרים צריך בשביל לתפור את בגדי הים ואפה אפשר למצוא אותם, ותלמדו גם איך לקחת את הכלים והידע שקיבלתם כדי לתפור כל רעיון שעולה לכן בדמיון. תוכלו לתפור מספר פריטים ולשלב בינהם בהתאם לרצון ולמצב הרוח

הסדנה מכילה 10 שיעורים ועוד שיעור בונוס ותאפשר לכם חופש פעולה ויצירה בכל מה שקשור בתחום בגדי הים (ודרך אגב גם הלבשה תחתונה…)

כל הפרטים על הסדנה בלחיצה כאן

הסדנה תפתח רשמית ביום חמישי יד בסיוון 8/6 ועד אז תוכלו להנות ממחיר השקה מיוחד.

עלות הסדנה עד לתאריך כט באייר 25/5 היא 390 בתשלומים או 360 בתשלום אחד.

החל מתאריך א בסיוון 26/5 ועד לפתיחת הסדנה יום חמישי יד בסיוון 8/6 מחיר הסדנה יעמוד על 460 ש"ח בתשלומים או 430 ש"ח בתשלום אחד

החל מיום פתיחת הסדנה, יום חמישי יד בסיוון 8/6 מחיר הסדנה יעמוד על 560 ש"ח בתשלומים או 530 ש"ח בתשלום אחד.

אז אם את כבר הרבה זמן חולמת לתפור לעצמך בגדי ים כמו שאת אוהבת, ואם את לא רוצה לפספס את ההזדמנות להצטרף במחיר השקה מיוחד, לחצי על הקישור והצטרפי לסדנה הכי נעימה של הקיץ

 

מאחלת לך קיץ טוב ומלא בגדיים יפים
רבקה קליין

 

___________________________________________

ואם את עדיין לא הצטרפת לקורס המקיף שלנו ללימוד תפירה והחלום שלך הוא

לעצב ולתפור לעצמך כל בגד שרק תרצי אני מזמינה אותך להצטרף אלינו

כל הפרטים על הקורס בלחיצה כאן

 
השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן