fbpx
מחאת חולצות הבסיס

מחאת חולצות הבסיס

לפני שבוע בדיוק נפתחה קבוצה חדשה בפייסבוק ושמה "מחאת הבסיס" קבוצת סטודנטיות החליטו שנמאס להם שלכל בגד צריך להוסיף חולצת בסיס או תחתית והחליטו שהם יוצאות במחאה שהמטרה שלה לגרום למעצבות ולרשתות לייצר בגדים שלמים, שהם יפים בפני עצמם ולא מצריכים שום תוספת. תוך פחות משבוע הם קיבלו 3000 לייקים- שזה בהחלט הישג נאה וזה מראה שהבעיה הזו באמת מפריעה להרבה מאוד נשים.

ובכל זאת משהו הפריע לי במחאה הזו (למרות שמודה שגם אני עשיתי לייק) יש איזה מין גישה כזו אצל רובינו להתלונן על מה שמפריע לנו, לצאת במחאות וחרמות אבל לא באמת לנסות לשפר את המצב, אלא לקוות שמשהו אחר יעשה זאת בשבילנו.

האמת שדווקא בנקודה הזו זה גם לא כ"כ פשוט. נשים בכלל, זה עם לא פשוט. כי נניח שבאמת ייצרו בגדים עם שרוולים ארוכים ומחשופים סגורים וכל מה שצריך עדיין יהיו כאלו שלא יאהבו את הסגנון או את הצבע או האורך. או שיאמרו שזה דוסי מדי וחונק. יש כ"כ הרבה פרמטרים אצל אשה לאהוב בגד שאף פעם אי אפשר לקלוע להכל. אבל יש נשים שלא מחכות שהעולם יפתור להן את בעיות חייהן אלא מחליטות לעשות את זה בעצמן ואני חושבת שזו הדרך להצליח בחיים, להרגיש טוב ובאמת לקבל את מה שאנחנו רוצות.

אתן למשל החלטתן לעשות את זה לבד או לפחות לנסות, ואני נתקלת בעשרות נשים כאלו כל שבוע, שהחליטו פשוט ללמוד לתפור את הבגדים שלהן בעצמן ליצור לעצמן את מה שהן אוהבות, את מה שמתאים להשקפת עולמן ולהרגיש טוב עם הבגדים שלהן ואיך שהן נראות. אז עד שמישהו יעשה שינוי, הרבה יותר מהר לעשות את זה לבד. ואם משהי מרגישה שהיא לא מוצאת חולצות או בגדים כמו שהיא רוצה ואוהבת, אז היא תמיד מוזמנת לכאן לקבל קצת השראה וכלים ולעשות את זה לבד. אנחנו לא צריכות טובות של אף אחד.

אז יום שישי, צהריים, הבית מסודר ונקי לכבוד שבת ויש קצת זמן לתפור משהו. קצת זמן.

אני אוהבת מאוד לתפור, אבל בזמן האחרון אני מצליחה לתפור רק דברים שהם קלים ומהירים ובעיקר לבנות. אז זה מה שיצא- 

חולצה סתווית מבד ג'רסי עם דמוי כפתרה וחצאית צרה עם גומי וכיסים.

קצת כיווצים בשרוול שיהיה יותר מעניין ו2 כפתורים כדי שלא יהיה משעמם

חצאית ג'ינס עם סרט- הכי יומיומי שיש

וכיס עליון עם גימור של סרט אלכסון שהכנתי לבד.

 

אז מחאות זה נחמד אבל לא נראה שהן ייפתרו את בעיותינו בקרוב מעשים לעומת זאת הם הרבה יותר יעילים. בדוק!

חודש טוב.
"אחרי החגים" מוצלח
נשתמע
רבקה

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן