fbpx
לפעמים צריך לשנות גישה

לפעמים צריך לשנות גישה

לפני כמה חודשים נרשמתי לקורס סטיילינג. מכיוון שאני מתעסקת הרבה עם בדים ואופנה ותפירות,  רציתי לדעת אחת ולתמיד את הכללים האמיתיים ושיהיה לי גם את הכלים להעביר לאחרים את עניין הסטיילינג.

 

בגדול סטיילינג זה אומר- איך להתאים גזרות וצבעים למבנה גוף. האמת שמהקורס לא לגמרי קיבלתי את כל מה שרציתי (אבל אני לא הולכת לוותר לעצמי כן? אני פשוט אחפש מקום אחר יותר טוב להשלים את מה שחסר) אבל דבר אחד כן לקחתי משם וזה המותן הגבוהה. לפעמים כשמתרגלים למשהו זה לא כ"כ פשוט לעשות שינוי. שנים של הרגל ללבוש חצאיות בקו נמוך, מאוד הקשו עלי. 

חוץ מזה שתמיד היה נראה לי שללבוש חצאיות בקו המותן זה זקן ונראה זוועה או שזה מתאים רק לבנות רזות להחריד, החלטתי ללכת על זה ולראות איך זה יעבוד . אז נכון שלא לכולם זה מתאים אבל לדעתי לרוב הנשים זה הרבה יותר מחמיא. ואני ממש מרוצה!  תמיד לבשתי שמלות אבל עכשיו אני גם מוסיפה חגורות במותן וזה פשוט נראה הרבה יותר יפה. את הבגדים האלו תפרתי לי ממש לאחרונה לקראת חופשה שיצאנו אליה והתחשק לי לפרגן לעצמי משהו מיוחד ושונה.

חצאית בגזרת חלקים עם תוספת משולשים להרחבה וחגורה רחבה בדיוק בקו המותן. וחולצה מבד דקיק ונעים שאין צורך ללבוש מתחתיו כלום. בחזית החולצה הוספתי קפל ובפתח הצוואר-  צווארון מונח. בחצאית תפרתי רוכסן נסתר ו2 תיקתקים כדי לסגור. (התעצלתי לתפור לולאות אז תפרתי תיקתקים ובחוץ תפרתי כפתורים בשביל היופי, ושיחשבו שהשקעתי…)

הנה הכפתורים והרוכסן כפי שהם נראים מבחוץ ומבפנים.

את החגורה עשיתי ממש עבה- והדבקתי פליזלין בפנים כדי שזה יעמוד יפה יותר (בהמשך יש הסבר קצרצר על פליזלין)

קצת קשה לראות אבל בין כל חלק של החצאית יש עוד משולש מקו הברך ומטה כדי לתת הרחבה לחלק התחתון.

אני יותר אוהבת גזרות מחויטות בבדי אריג אז הגזרה של החולצה היא גזרת מתפר חזה- מותן. מי שלא אוהבת או לא יודעת לשרטט גזרות כאלו- אפשר לעשות גזרה רגילה עם שינוי לבדי אריג. את הקפל באמצע החולצה בעצם תפרתי לכל האורך והשכבתי לצדדים כך שנראה שזה ממש קפל אבל התפר מלמטה מחזיק את זה (זה מאוד מזכיר את הטכניקה של קפלים נפגשים) ואת הצווארון עשיתי לא לגמרי עד הסוף. הנה ציור של הגזרה הקדמית- 

גם בצווארון הדבקתי פליזלין מבפנים כדי שזה יעמוד יותר יפה. בד"כ אני קצת מתעצלת להשקיע אבל הגעתי למסקנה שזה לגמרי שווה את ההשקעה התוצאה פשוט הרבה יותר יפה.

את הגימור הפנימי של הצווארון סגרתי בעזרת סרט אלכסון.

אני מאוד אוהבת את התוצאה!!

שיהיה בהצלחה
ושבוע טוב ובעיקר שקט.
רבקה 

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן