fbpx
חיפושיות או לא להיות

חיפושיות או לא להיות

עוד שבוע פורים. כמה חיכינו וציפינו והתכוננו השנה באופן מפתיע כל התחפושות היו מוכנות הרבה זמן מראש שזה ממש לא האופי שלי. אני  אוהבת לעשות את הדברים ברגע האחרון אני פשוט עובדת ככה הרבה יותר טוב. ובכל זאת למרות שהשנה הכל היה מוכן חודש מראש, בכל זאת מצאתי את עצמי אתמול תופרת תחפושת נוספת, ככה זה כשיש אחיות ויש להן בנות…

מכיוון שכנראה שאני לא היחידה שאוהבת לדחות דברים לרגע האחרון מן הסתם יש כאן עוד כמה כאלו שמחכות לאיזו הברקה' משהו קל מהיר וזול שיפתור להן את דילמת פורים אז הנה הדרכה נוספת ואחרונה לתחפושת קלה במיוחד. חיפושית. אפשר כמובן להחליף בדבורה פרפר שבלול כל עוד יש חצאית מסתובבת ומחושים זה עובד.

אז איך מתחילים?

לחצאית- סאטן אדום גזור בצורת עיגול עם סיומת של סרט אלכסון. עיגולים שחורים מלבד תפורים לחצאית וחגורת גומי שחורה . בניגוד לתחפושת של הנסיכה, פה בחרתי לחבר תחתית מנפחת לחצאית עצמה ולא כחלק נפרד. רצועה ישרה עם מעט כיווצים שמתחברת לקו העליון של החצאית והגומי תופס את 2 השכבות יחד.

לחולצה- אפשר להשתמש בחולצה שחורה פשוטה  ואם בא לכם להשקיע יותר אפשר לתפור חולצת קטיפה מההדרכה בקישור הזה

מכיוון שבד"כ ילדים בגיל הזה אין להם סבלנות ליותר מדי תוספות לתחפושת החלטתי להסתפק בקשת בלבד. יש קשתות מוכנות והם אפילו לא יקרות אבל משום מה לא אהבתי את מה שהיה בחנות אז לקחתי קשת ורודה, פשוטה וחזקה ובעזרת סרט סאטן שחור ודבק E6000 הפכתי אותה לשחורה. 4 מנקי מקטרות אדומים, 2 אפים של ליצן ויש לי מחושים נפלאים ומרשימים בעלות של פחות מ10 שקלים.

 

וכמובן מזכירה לכן את תחרות התחפושות שוברים בשווי 700 ש"ח לרכישת בדים ו3 סרגלי גזרות בשווי 477 ש"ח מחכים לכם  ממש בקישור הזה. אז תכינו תחפושות תצלמו ותעלו לאתר תביאו את כל החברים שיצביעו לתחפושת שלכם ואולי תזכו באחד הפרסים השווים.

יאלה לעבודה נשאר עוד פחות משבוע…

שיהיה שבוע נפלא
וחם
רבקה

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן