fbpx
התחתית שהצילה אותי ברגע האחרון

התחתית שהצילה אותי ברגע האחרון

מכירות את זה שיש לכן שמלה מהממת שממש בא לכן ללבוש לאירוע או סתם ליום יום אבל… היא שקופה או לא הכי נעימה על הגוף? או קצת קצרה מדי?

אז זה מה שקרה לי אתמול. עכשיו הקטע שאני יכולה לתפור לעצמי שמלות עם בטנה כי אני מימילא תופרת את כל השמלות שלי אבל הבעיה שאני גם קצת מתעצלת לעשות 2 שכבות וגם נח לי יותר שיש לי תחתית שהיא מבד נעים וצמודה על הגוף ושהיא יכולה להתאים לי לכל מיני בגדים.

אז אתמול נסענו לחתונה. אבל זה היה סוף הסיפור כי קודם התארגנתי, התקלחתי, התלבשתי, התאפרתי, הכל היה מוכן ואז כשבאתי ללבוש את התחתית (של השמלה השקופה כי התעצלתי לתפור לה בטנה…) היא פשוט נעלמה. אוהו. מזל שיש לי שתיים! אז אני פותחת את המגירה ו? כלום. 

התחלתי לחפש בכל הבית והזמן מתקדם ואני כבר בלחץ כי אני צריכה לצאת ומחכים לי… חיפשתי בארון שלי, בארונות של הילדים, בכביסה, בחדר אורחים אפילו במטבח. והזמן מתקדם ואני מתחילה לחשוב שהברירה היחידה שלי היא פשוט להחליף הכל. אבל אין מצב! אני כבר מאורגנת לגמרי ולהתחיל עכשיו להתלבש מההתחלה ייקח נצח…

ואז פתאום נעצרתי ותפסתי את עצמי, נכון אני לא מוצאת את התחתית אבל למה שאני לא אתפור לי חדשה? כמה זמן זה ייקח? בטוח פחות מלהחליף את כל הבגדים. 

וזה בדיוק מה שעשיתי. 

פשוט לא ייאמן כמה זה קל לעשות את זה. ועוד יותר לא ייאמן- איך לא חשבתי מראש לנסות לתפור במקום להיכנס להיסטריה??

תחתית מושלמת מבד נעים ב10 דקות עבודה או פחות

אז אני מקווה שזה לא יקרה לי שוב וגם לא לאף אחת אחרת אבל בכל זאת, קמתי הבוקר עם החלטה לצלם את הסרטון הזה כדי שאם במקרה ותתקלו פעם בסיטואציה כזו לא תאבדו את העשתונות כמוני 🙂

כמה פשוט ככה קל!

ואם אהבתן פרגנו לי בתגובה ואם תפרתן שלחו איזו תמונה…

חיים מאושרים ורגועים!
רבקה

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן