fbpx
הסיפור המדהים של שירלי

הסיפור המדהים של שירלי

לפני כמה זמן התקשרה אלי משהי שהתעניינה וסיפרה לי שהיא מאוד רוצה להצטרף לקורס וללמוד לתפור. בעיקר כי קשה לה למצוא בגדים, אבל גם כי לפעמים (ממש לפעמים…) הבגדים מאוד יקרים וקצת חבל לא?!

סיפרתי לה קצת על הקורס.  מה לומדים מה מקבלים ומה תכלס היא תדע לתפור בסופו של דבר. בטלפון היה נשמע שהיא קצת סקפטית בקשר ליכולות שלה.

"אני אף פעם לא עשיתי את זה"- היא אומרת לי, "אף פעם לא נגעתי במכונת תפירה" ואני עונה לה- בשביל זה את מצטרפת לקורס, הלא כן? "אין מצב שאני מצליחה ללמוד איך לתפור דרך האינטרנט אני אף פעם לא תפרתי, ובכלל, מי המציא את הדבר הזה? איך אפשר ללמוד תפירה דרך מחשב?"

סיפרתי לה על האחריות שיש על הקורס והסברתי לה גם למה אני נותנת אותה "בדיוק לנשים כמוך שנורא רוצות ללמוד לתפור  ומאוד חוששות שאולי זה לא בשבילן. חשוב לי לתת לכל אחת את האפשרות להתנסות ומצד שני, אם תגלי שזה לא מתאים לך, אין סיבה שתשלמי כ"כ הרבה כסף על כלום מבטיחה לך שאם תחליטי שזה לא בשבילך תקבלי החזר עד השקל האחרון "

בסופו של דבר היא נרשמה אבל כל פעם שדיברנו בטלפון היא טרחה להזכיר לי שהיא ממש לא יודעת שום דבר והיא נורא מפחדת והיא בטוח לא תצליח. ובטח היא בסופו של דבר תפרוש.

לקראת סוף החופש הגדול  היא הגיעה ואמרה לי- "רק תדעי שבקרוב את הולכת להחזיר לי את כל הכסף" ובאותה נשימה היא אמרה- אתמול ראיתי שמלה מעלפת ב1800 ש"ח ואת הולכת ללמד אותי לתפור כזו"

אוקי. התחלה יפה.

שבוע אחרי המפגש הראשון הבחורה הלכה וקנתה מכונת תפירה חדשה ואוברלוק. אוברלוק!! מי קונה אוברלוק כשהוא לא יודע לתפור??

חודש אחרי שהיא הצטרפה,  התקיים סיור בדים בנחלת בנימין. זה סיור שבעבר ערכתי לתלמידות שלי  על כל מה שקשור בבדים (היום הכל מופיע בקורס בדים) איך קונים, כמה קונים, איפה הכי כדאי לקנות ובכלל מה הם סוגי הבדים השונים.

ערב לפני היא מתקשרת אלי ומתייעצת- "אני עם 40 מעלות חום מה את אומרת להגיע או לא?" "אין דברים כאלו" אני ממלמלת לעצמי, האשה הזו- זה לא יאומן.

אתמול אני מקבלת מייל עם תמונות של שמלות שהיא תפרה. הייתי חייבת לשתף אתכן  הייתן מאמינות שלפני חודשיים וחצי היא לא ידעה כלום??

ואיזה מגניב זה שאפשר בעזרת קרדיגן פשוט לשדרג את ההופעה ולקבל מראה שונה ועוד יותר מגניב לתפור אותו לבד…

את החלק התחתון של השמלה אפשר להצליח לתפור בעזרת ההדרכה כאן

ו 

 

את זה היא המציאה לבד ורק על זה מגיעה לה שאפו ענק על האומץ להעיז!

ואם כבר אנחנו בקטע של פרגונים, בא לי לפרגן לעוד 2 אלופות שגם התחילו ללמוד אצלי באותו שבוע והגיעו לרמה של תפירה מדוייקת מאוד

מירי תפרה את השמלה הזו לפי ההדרכה כאן

ושלומית  תפרה את החצאית והחולצה לפי ההדרכה בפוסט הקודם

בקיצור- זה בהחלט סיפוק לראות נשים שהגיעו בלי הרבה ידע ואפילו עם קצת חששות ובזמן כ"כ קצר הצליחו להגיע לכאלו תוצאות מדהימות! לפעמים אני מפתיעה את עצמי כשאני כ"כ מתמוגגת מנחת…

אז עד לפעם הבאה רק טוב

רבקה

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן