fbpx
הכי לקייץ- טייץ!

הכי לקייץ- טייץ!

מה לא היה פה בחודש האחרון? שרב, גשם, רוחות קר חם נעים ושוב קר.
 
אני לא זוכרת שאי פעם היה כזה מזג אוויר סגרירי ביום העצמאות לא שאני כזו זקנה אבל עדיין יש לי כמה שנים של זיכרון. אז נראה שעכשיו מתחיל להתחמם אני לפחות מקווה שישאר חם כי מיציתי לגמרי את הקור.
 
האמת שכבר באמצע החורף הבת הגדולה שלי ביקשה ממני לתפור לה טייצים כי נמאס לה ללבוש גרביונים. סרבתי בנימוס ואמרתי לה שבקור המקפיא שלנו צריך ללבוש גרביונים אבל כשיגיע האביב בשמחה נתפור לה.
 
כשהתחיל להתחמם חשבתי לעצמי שזה באמת יכול להיות מאוד פרקטי ונח בקיץ גם הבנות אוהבות להשתולל ולשחק בחוץ, הקטנות יותר גם הולכות אחה"צ לגן שעשועים ויושבות בתוך החול עם כל מה שיש שם הרבה יותר נעים וגם צנוע ללבוש טייץ. בקיץ.
 
אז הרשתי לה לבחור את הבדים שהיא רוצה והודעתי לה מראש שאני לא הולכת להשקיע יותר מדי מבחינת עיצוב וכאלו. אחרי שסיימתי לתפור עשיתי חיפוש קליל באינטרנט וראיתי דוגמאות של טייצים מהממים.  קצת התבאסתי שלא השקעתי יותר כי אם כבר תופרים לבד – שיהיה מושקע ויפה אבל שיהיה, אולי בשנה הבאה.
 
הנה כמה תמונות יפות שראיתי אצל המעצבת אביה ששון והודיה לוביץ- הם בטוח יתנו לכן השראה כל מה שצריך זה פשוט להוסיף תחרות, כפתורים וסרטי קישוט בתחתית הטייץ
 
 
 
 
 
אם אתן הולכות מחר לתפור טייצים (ברור שזה הדבר הראשון שתעשו מחר לא?) הנה 4 דברים שכדאי לשים לב אליהם- 
 
1. כדי שהטייץ יהיה נח הוא צריך להיות צמוד. לכן אם אתן משתמשות בסרגל גזרות תקחו 2/3 מידות מתחת. אם אתן משרטטות גזרה לבד פשוט תשרטטו במידה קטנה.
 
2. דבר שני וחשוב הוא הבד אל תשמשו בלייקרה הוא פשוט חם ומזיע הבד המומלץ ביותר הוא סימפוניה  אבל שימו לב שזו סימפוניה ויסקוזה שהיא הרבה יותר אוורירית ונעימה בקיץ וכמעט לא מרגישים אותה על הגוף סימפוניה לייקרה תהיה חמה מגרדת ומעצבנת 
 
3. כדי שהטייץ יחזיק מעמד לאורך זמן מומלץ לתפור אותו באוברלוק או בתפר סטרץ' ככה התפרים יהיו טובים וחזקים יותר.
 
4. כמו תמיד אם כבר אתן תופרות כדאי לעשות כמה ביחד ככה זמן העבודה על כל טייץ בנפרד מתקצר
 
ואם את רוצות הדרכה מפורטת וברורה- כאן תוכלו להצטרף להדרכה המלאה- http://https://shoham-fashion.com/node/9502
 

מאחלת לכן קיץ מקסים ומלא חום.

 

נשתמע

רבקה

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן