fbpx
דרך חדשה ללבוש את הג'ינס שלך

דרך חדשה ללבוש את הג'ינס שלך

עברו שבועיים מאז שהלימודים התחילו מאז שחזרנו לשגרה ומאז שהבית פשוט מסודר למשך יותר מחצי שעה.

חופש גדול זה כיף! אין מה לאמר… אבל השגרה? היא מבורכת וטובה לא פחות. השגרה הזו לאחרונה עשתה לי חשק לג'ינס אולי זה משהו באוויר או סתם מוזה כי באמת כשאני חושבת על זה כבר שנים שג'ינס לא נמצא בלקסיקון של המלתחה שלי. אולי מאז ימי התיכון העליזים.

כשאני חושבת על ג'ינס אני בד"כ מדיימנת לוק שמורכב מחצאית פשוטה או סתם מכנס ישר עם חולצת טריקו בחוץ, מסוג החולצות האלו שאנחנו כל הזמן מושכות כלפי מטה כדי להסתיר קצת את הבטן או הישבן.

ושלא תבינו לא נכון- ג'ינס הוא בד מדהים. ולילדים אני משתמשת בו המון! זה הבד הראשון שאני ממליצה לתלמידות שלי לקנות וזה אחד הבדים שאף פעם לא יצאו מהאופנה הוא קל לתפירה הוא מתאים כמעט לכל דבר, אפשר לשלב איתו באמת הכל וטוב, ג'ינס זה תמיד ג'ינס. אבל איכשהו שכחנו או אני לפחות שכחתי שג'ינס יכול להיות גם הרבה יותר מזה ושאפשר ללבוש אותו בצורה קצת יותר מעניינת מאשר ג'ינס וחולצת טריקו

לפני כמה שבועות בביקור החודשי שלי בנחלת בנימין ראיתי את הבד המקסים הזה

התכנון המקורי היה לתפור ממנו שמלה אך למרבה האכזבה נשאר ממנו מטר אחד בודד ויחיד. והלב שלי לא נתן לי להשאיר אותו בחנות אז לקחתי. הכלל שלי לגבי בדים שעושים לי את זה אומר- שעדיף שהם יהיו על המדף בבית מאשר על המדף בחנות. אבל באמת שאהבתי אותו ולראות אותו על המדף לא הספיק לי ולכן החלטתי לתפור ממנו חולצה בשבילי.

אני חושבת ששברתי שיא בתפירה כי החולצה הזו לקחה לי חצי שעה בלבד! טוב למען האמת מה שלא סיפרתי זה שהיתה לי גזרה מוכנה במידה שלי ושרק שעה לפני סיימתי שמלה דומה שלקחה לי אולי 4 שעות… אבל זה בדיוק הרעיון לא? שברגע שעשינו גזרה מנצחת והצלחנו הפעם הבאה כבר הרבה יותר קלה ומהירה.

אבל חולצה לבד זה לא ממש מספיק. לא צריך חלק נוסף? האינסטיקנט הראשוני שלי היה לבחור לה משהו צבעוני אולי חצאית ורודה או אדומה  או אולי סתם חצאית שחורה ולא מחייבת אבל אחרי שלושה שבועות שבהם כל מה שעשיתי היה – לכתוב על סטיילינג לדבר סטיילינג לערוך סטיילינג אינסטיקט ראשוני זה לא מה שנדרש פה. אז רגע למה שלא נשלב פשוט ג'ינס עם ג'ינס? וזה עובד! אני ממש אוהבת את זה יחד.

חצאית A פשוטה פשוטה עם חגורה שאפילו לתופרות מתחילות היא לוקחת לא יותר משעה וחולצת גינס מודפסת עם כפלונים וכפתור בגב. לאחרונה אני ממש אוהבת שהפרונט נקי ובגב יש איזה משהו מעניין. ומה הכיף? שבלוק כזה אפשר לשלב כל דבר שרוצים נעליים צבעוניות, שרשרת מיוחדת כיסוי ראש משוגע זה הכיף שבג'ינס. ואני מאוהבת!

אני אוהבת לשים את החולצה בפנים. פעם לא הייתי מעזה לעשות את זה. ללכת עם גזרה גבוהה? מה אני סבתא? אבל אני יודעת שבגלל מבנה הגוף שלי זה הרבה יותר מחמיא לי. ושאני נראית הרבה יותר טוב ככה. אם הייתי תופרת שמלה גם הייתי עושה חיתוך בקו המותן. זה פשוט נראה הרבה יותר יפה. בתמונות אפשר לראות גם את ההבדל בין חולצה בחוץ לבין חולצה בפנים. הרבה יותר טוב. לא לכולם מתאים ללכת ככה אבל זה בדיוק העניין שכל אחת צריכה ללבוש את מה שהכי טוב לה נכון לה ומחמיא לה! 

אז למה ג'ינס הוא בד מעולה? קל מאוד לתפור אותו- הוא יציב על השולחן. הוא לא נמתח בתפירה. יש הבדל מאוד ברור בין צד ימין שלו לצד שמאל. הוא תמיד תמיד מתאים. ואפשר ללבוש איתו כמעט כל דבר. הוא התנסות מעולה למתחילות בתפירה.

איך לובשים ג'ינס נכון?
שמלה זו הבחירה הקלאסית למראה שלם של ג'ינס שלא נראה מתאמץ.

לא אוהבות שמלה? (באמת??) אפשר לבחור פריט אחד של ג'ינס ולשלב אותו עם פריטים נוספים כמו ג'קט עם עליונית או חצאית/ מכנס עם עליונית כלשהי או ווסט

אם לא רוצים שמלה אבל כן רוצים מראה שלם של גינס אז או שלובשים בדיוק את אותו בד גם בחלק העליון וגם בחלק התחתון או שבוחרים 2 צבעים מנוגדים. חצאית כהה וחולצה בהירה שמלה בהירה עם ג'קט כהה. וטוב הבנתן את העקרון.

כבר ציינתי שג'ינס הוא בד מדהים?

אז דיברתי כ"כ הרבה על ג'ינס בפוסט הזה וגם הקטנה שלי זכתה לשמלת ג'ינס משלה. עם כיסים כמובן לכל מקרה שלא יהיה. ודרך אגב ההדרכה המלאה לחולצה שתפרתי לעצמי  וגם הדרכה מלאה לשמלה של הקטנה מופיעות בסדנת השמלות שלנו עם עוד הרבה הדרכות שוות מאוד.

 

אז אחרי שסיימנו לחזור לשגרה ולתפור בגדים ליומיום. והתרגלנו שוב לקום מוקדם להסעות להכין סנדוויצ'ים וגם שיעורי בית. אוטוטו מתקרבת אלינו אחת התקופות הכי עמוסות בשנה אבל גם הכי כיפיות. וכ"כ הרבה בגדים מחכים להיתפר. שמלות חולצות מכנסיים שרוולונים וסוודרים. בהחלט מאתגר.

ועד אז שיהיה שבוע נפלא מלא כיף והרבה בגדים יפים

רבקה.

 
 
השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן