fbpx
גם ארנקים אפשר לעצב!

גם ארנקים אפשר לעצב!

אני מתחילה לחשוב שהבעיה היא בי יש לי רצון כזה לנסות לעשות כל דבר לבד, מה שמקשה עלי מאוד לקנות. כמעט כל דבר שאני רואה אני חושבת לעצמי- בטח אפשר לעשות את זה לבד גם יחסוך לי כסף וגם יצא הרבה יותר מתאים למה שאני אוהבת חבל לשלם את הכסף, פשוט ננסה בבית. 

העניין הוא שרוב הסיכויים שאני לא באמת יעשה את זה אבל זה לא משנה, לקנות אני כבר לא אקנה (ככה זה באמת חוסך…)

אבל כשזה מגיע לבדים או בגדים או כל דבר שאפשר לתפור, שם באמת אין לי גבולות.

בביקור האחרון שלי בקאשי- חנות הבדים האהבוה עלי נתקלתי בבד חדש שהם ייבאו לארץ- בד pvc. זהו בד פלסטיקי כזה שמיועד בעיקרון לריפוד חוץ או לריפוד כסאות  שיהיה אפשרי לנקות אותם ולא יתפסו מדי לכלוך וגם נגד מים. הייתרון הגדול- שלא צריך לעשות מכפלות. אפשר לגזור ולתפור- זה לא נפרם

(אלו הגוונים שקיימים בחנות)

בחנות, הבדים האלו עמדו ליד הקנווסים, והגלגלים אצלי בראש התחילו לעבוד שעות נוספות החלטתי לאתגר את עצמי באופן מיוחד  לא יודעת מה עבר לי בראש אבל הדבר הראשון שעלה לי הוא ארנק (גם הארנק הזה הוא חלק מקורס חדש דנדש ומדהים- פרטים בסוף הפוסט)

עד שקניתי את הבדים האלו לא באמת חשבתי שכדאי או אפשרי לתפור ארנק אבל האמת שכבר הרבה זמן חיפשתי לי ארנק מיוחד במחיר סביר ולא ממש מצאתי ובזמן האחרון התמכרתי לצבע חרדל כך שזה יצא שילוב מושלם.

השעה הראשונה הוקדשה לתכנון חישבתי מידות וגדלים, שרטטתי ותפרתי דוג' מנייר  כדי לראות שאני מגיעה לגודל והצורה הרצויה. אחרי שהייתה לי דוג' מנייר כבר היה קל יותר להעביר אותה לבדים.

(ארנק מנייר- תתפלאו לשמוע אבל יש דבר כזה…)

כמובן שעבודה עם בד ועם נייר זה 2 דברים שונים לגמרי הייתי צריכה לעשות תכנון נוסף של כל שלבי העבודה  כי לדוג' צריך להכניס תיק תק אבל צריך לזכור לשים אותו לפני שמחברים את 2 הצדדים ולזכור לעשות חישוב שבצד אחד התיק-תק הוא בפנים ובצד השני התיק-תק בחוץ.

או לעשות חישוב איפה בדיוק לתפור את הכיסים לכרטיסים ושזה צריך להיות לפני שחיברנו את הצדדים  אבל אחרי שחיברנו את התא של המטבעות.

בקיצור דורש הרבה מחשבה אבל זה היה שווה. אני לגמרי מאוהבת בארנק הזה יש בו מקום לכל מה שצריך להיות בארנק ועכשיו אחרי שעשיתי פעם אחת הפעם הבאה תיקח לי חצי מהזמן ואולי אפילו פחות.

את הרקמה עשיתי עם המכונה החדשה שלי- שיקגו 7 של ברנט

תיקתקים מיוחדים לתיקים- ניתן להשיג בכל חנות סידקית בעלות של שקלים בודדים.

תא לכרטיסים ומאחוריו תא לשטרות

תיקתק לסגירה ורקמה תוצרת בית…

תא שקוף לתעודה מזהה (משעוונית שקופה לשולחן)

תא עם רוכסן למטבעות

הארנק במלואו ויש לו אפילו נפח כדי שיהיה אפשר למלא אותו בלי בעיה

אחרי שתפרתי את הארנק הזה שעשה לי חשק לעוד כמה תיקים מגניבים החלטתי להוציא קורס חדש- קורס תיקים!

אני ממש מתרגשת! גם כי יש בקורס הזה תיקים מדהימים כייפים ושווים במיוחד וגם כי זו פעם ראשונה שאני עושה קורס שלא תופרים בו בגדים אלא דברים אחרים לגמרי. אז מי שרוצה להצטרף אלינו מבצע השקה משתלם במיוחד

הנה כאן כל הפרטים על הקורס

מאחלת לכן המשך שבוע מופלא
סוף חופש גדול קל במיוחד
והמון טוב

רבקה

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן