הרבה פעמים שואלים אותי- מאיפה לוקחים השראה מאיפה מגיעים הרעיונות? אז יש כאלו שיגידו שהם יכולים להגיע מכל מיני דברים כמו עלים ופרחים ושיחים וסתם התבוננות בטבע. אבל לדעתי הרעיונות מגיעים פשוט מבגדים ותמונות שאנחנו רואים ומעבדים אותם לסגנון שאנחנו אוהבים.

אבל כמובן שלא פחות חשוב מרעיונות  זה גם לדעת ליישם אותם. אני משתדלת בקורסים שלי לפתח כמה שיותר את היכולת הזאת. להצליח, מהגזרה הבסיסית הפשוטה ללהגיע לכמה שיותר פיתוחים ועיצובים שונים. זה היתרון של לדעת ליצור גזרות בסיס לבד על פני השימוש בגזרות מוכנות כגון בורדה ודומיהן (שכמובן גם להם יש את היתרונות שלהם)

אחד האתרים הכי שווים שיש זה כמובן הפינטרסט. יש שם אלפי דוג' של בגדים בכל סגנון ובכל צורה ואפשר שעות לדפדף ולהסתכל. מומלץ בחום לכל מי שאין לה זמן לצאת מהבית ורוצה להעשיר את הדמיון. היתרון של האתר על פני אתרים של מעצבות או רשתות זה שיש שם הכל במקום אחד וכל לחיצה על תמונה פותחת עוד המון תמונות דומות. ויש דברים נפלאים ורעיונות בלי סוף.

 

אתר נוסף נחמד מאוד זה מרמלדה מרקט. גם שם אפשר למצוא המון תמונות של מעצבות ומבחר סגנונות של בדים. כיף שיש שם ריכוז גדול של רעיונות במקום אחד. הרבה מהדברים שם לא מופיעים בפינטרסט אז גם זה שווה הצצה.
זה כתובת האתר- מרמלדה מרקט שווה ביקור!

כמובן יש גם את האופציה של הפייסבוק. היום לכל מעצבת שמכבדת את עצמה יש דף עסקי שהיא דואגת לתחזק. מי שיש לה פייסבוק זה הזמן לעשות סיבוב לשטוף קצת את העיניים והדמיון.

ירידים לקראת החגים, שכבר מגיעים אלינו כל השנה ולא רק לקראת החגים, הם מקום מעולה לשטוף את העיניים. אם זה קרוב לכם ויש לכם אפשרות להגיע פשוט תלכו אין כמו מקום אחד מלא בבגדים כדי לקבל השראה להרבה מאוד זמן. לחילופין אפשר לצאת לקניון הקרוב או למרכז המסחרי ופשוט לראות מה חדש.

ואיך לא- הבלוג שלנו- מוזמנות לשאוב רעינות טיפים וטכניקות חדשות בתפירה.

ואם בא לכן לקבל עוד הרבה טיפים בתפירה מוזמנות לרכוש את הספר המקיף שלי לתופרות ולתופרות שבדרך

לרכישת הספר לחצי כאן 

מלא רעיונות טובים והרבה השראה!

בהצלחה
רבקה.