fbpx
פאצ'ים ואפליקציות שישדרגו לכם את הבגדים!!

פאצ'ים ואפליקציות שישדרגו לכם את הבגדים!!

בזמן האחרון אני מוצאת את עצמי מבלה לא מעט בשיטוט בחנויות של אלי אקספרס. תאמינו לי שזה הרבה פחות מתיש מאשר להסתובב בקניון או במרכז העיר… ויש שם פשוט הכל מהכל. 
האמת, שגיליתי עוד משהו מעניין בקשר לזה. רוב הדברים שאני שומרת לי במועדפים, אני בכלל לא מזמינה. אני נהנית סתם מעצם ההשראה והרעיונות. אבל פעם באיזה חודש אני עושה קניה קטנה של כמה עשרות שקלים וזה פשוט כיף, שכל שבוע, פתאום מקבלים איזה חבילה קטנה בדואר. דברים שאפילו לא זכרתי שהזמנתי. פינוק קטן כזה לעצמי.

תנסו זה כיף!

אז לפני כמה שבועות סיפרתי לילדים שהזמנתי פאצ'ים מהממים לגיהוץ על הבגדים. הפעם באמת חיכיתי שהם יגיעו. אתם מאמינות כמה זה עולה? שלושה, חמישה, שבעה שקלים… כולל משלוח!!
וזה פשוט דבר מאלף! איפה תמצאו דבר כזה פה בארץ??

כשהם הגיעו הייתי חייבת לעצור את כל התפירות לפסח ולהשתמש בהם. מעבר לזה שהם כ"כ יפים ומתוקים וזולים, הם גם חוסכים המון זמן של תפירה כי לא צריך להשקיע בגזרות מורכבות או בפיתוחים מיוחדים. הפאצ'ים האלו עושים את כל העבודה! אני מניחה שיש בזה איכויות שונות ובטח יש כאלו שלא ישרדו יותר מדי בכביסה. אצלינו בינתיים זה עבר טוב.

ודרך אגב לא חייבים לתפור גם את הבגדים (למרות שברור שזה הכי כיף!)  אפשר להדביק את זה לכל פריט מוכן שיש לכם בבית. חולצות, מגבות, כובעים וכריות. יש מבחר מטורף של דוג' שפשוט אי אפשר להפסיק לדפדף…

שימו לב שיש גדלים שונים אז תבדקו מה הגודל שהכי מתאים לכן. לפעמים הגדולים הם גדולים מדי (למשל לבגדי תינוקות…)

אז כמובן את החולצות גם תפרתי ובחרתי בדים שמתאימים לעונת מעבר. האפור הוא ג'רסי והירוק הוא פרנץ' טרי. שניהם בדים שממש נעימים על הגוף. בקיץ אולי הם קצת חמים מדי אבל עכשיו הם פשוט מושלמים.

והגזרה? הכי פשוטה שיש. חלק קדמי, חלק אחורי ושרוול.

אם יש לכן גזרה מוכנה במידה הרצויה, 20 דקות / חצי שעה וסיימתן לתפור את החולצה.

לגיהוץ הפאצ'ים כדאי להשתמש במגהץ אדים טוב. (לי יש מגהץ של טפאל מומלץ בחום!!) חלק מהפאצ'ים מתגהצים בקלות וחלק צריכים קצת יותר זמן וחום. פשוט תגהצו עד שהפלסטיק יפרד והפאץ' ידבק לבגד.
ואל תפחדו לגהץ ישירות על הפלסטיק. זה מרכך אותו וככה אפשר להפריד אותו בקלות. הכיף הגדול? שזה זול ממש ויפה. הבאסה? שלוקח לזה מלא זמן להגיע אבל שווה לחכות כי התוצאה באמת יפה!

והנה עוד אחד בשלבי הכנה…

הנה קישור לרכישה- במבי  סנופי דרקון  (צרפתי קישורים למה שמופיע כאן בפוסט אבל יש מאות דוגמאות מדהימות!!)
שווה להוריד את האפליקציה הרבה יותר קל ופשוט להזמין דרך שם.

 

הכנות טובות לפסח
והמון בגדים יפים!
רבקה.

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן