fbpx
סינר מושלם לקטנטנים

סינר מושלם לקטנטנים

לפני כמה חודשים הכנסתי את הקטן שלי למעון. אני לא נמצאת שם כל היום אז אני משערת שעושים שם כל מיני דברים כמו לאכול לשחק ולישון. אבל משום מה נראה שדווקא על הקטע של האוכל הוא הכי נתפס… כי מאז שהוא במעון מרגיש לי כאילו הוא כל הזמן רעב.
הבעיה היא לא העובדה שהוא אוכל אלא איך שהוא אוכל. הרגלי האכילה שלהם בגיל הזה כ"כ גרועים שפלא איך משהו בכלל מגיע לבטן.

אז החלטתי שקצת נמאס לי שהבגדים מתמלאים בכתמים שלא יורדים ושהגיע הזמן לעשות משהו בנידון. מסתבר שבדיוק בשביל זה המציאו את המושג הזה שנקרא סינר אבל משום מה רוב הסינרים שנמכרים בחנויות הם סינרים שנקשרים סביב הצוואר ומכסים רק את החלק הקדמי של הגוף. מה שלא ממש מונע מהאוכל להגיע לכל חור אפשרי ופשוט ללכלך הכל. אז החלטתי לתפור סינר שלם כזה שיעשה את העבודה טוב יותר.

מכיוון שלסינר יש גם שרוולים, נח לי יותר להשתמש בגזרה שתתן לי תוצאה מדוייקת יותר. הקטן שלי בן שנה אז אני משתמשת בסרגל הגזרות לבגדי תינוקות שם יש לי מידות מNB ועד 30 חודש. (את הסרגל תינוקות ניתן לרכוש בלחיצה כאן)

אני משתמשת בגזרה בסיסית של חולצה ועליה עושה שינוי לגזרת רגלן. השתמשתי במידה אחת מעל המידה שלו הרחבתי את הצד בחולצה ובשרוול כדי שזה יאפשר לבישה גם מעל כמה שכבות, וגם כדי שיהיה לו שימושי ליותר זמן.

הסינר מאחורה נסגר רק בעורף וכל חלק הגב חשוף כך שאין צורך בגזרה מלאה אלא בחלק קדמי בלבד ושרוול שלם. את החלק הקדמי של הסינר מומלץ לתפור מ2 שכבות בד כשהשכבה התחתונה היא בד בטנה אטום למים. הבד העליון יכול להיות מכותנה או כל בד שנח לכן להשתמש בו. את השרוול אפשר לעשות משכבה אחת של בד.

אחרי שסיימנו לגזור את החלק הקדמי נחבר את 2 השכבות זו לזו כדי שיהיה לנו קל אח"כ לחבר אותן בצורה טובה לשרוול.

נחבר את השרוולים אל ההחלק הקדמי כמובן בצד אחד, ונסגור את כל החלק התחתון של השרוול.

אחרי שסיימנו לחבר את השרוולים וזה נראה לנו טוב, נתפור סרט אלכסון מסביב לכל הסינר. שימו לב שאת הסרט אפשר לתפור בפעם אחת והוא עובר ממש מסביב להכל.

תופרים את הסרט מהצד הפנימי ואח"כ הופכים ותופרים אותו בצד החיצוני של הסינר

כך זה נראה בחלק הקדמי בסיום תפירת הסרט

וכך זה נראה מאחור

כדי שהשרוול יחזיק היטב על היד ולא  יציק ויכנס אל תוך האוכל, אני מוסיפה לו גומי בקצה

ועכשיו הדבר האחרון שנשאר לנו הוא להוסיף בגב סגירה. אפשר לתפור לולאה עם כפתור, תיקתק או סקוץ'. אני אוהבת את הסקוץ' ואני עושה אותו בצורה כזו שיאפשר לי לשחק עם הגודל שלו ולהתאים אותו לפי מה שאני צריכה 

את הסינר הכחול בחרתי לתפור מבד כותנה עם הדפס מכוניות 

הסינר הירוק תפור מבד פלאנל

הכנתי גזרה אחת, בדקתי שהיא טובה ועכשיו אני יכולה להשתמש בה לעוד המון סינרים. ברגע שתופרים סינר אחד ומבינים את הרעיון, מאוד פשוט לתפור את הסינרים האלו. וכיף גדול שבסיום האוכל רק הם מלוכלכים זורקים לכביסה והבגדים נשארים נקיים! הם מושלמים כמתנה ללידה או סתם למי שאוהבים ומרחמים על הבגדים שלו…

ועכשיו ספרו לי איך אתן הולכות לתפור את הסינרים האלו ולמי?

 רק טוב והרבה בגדים יפים ונקיים
רבקה 

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן