fbpx
גזרה ללא גזרה

גזרה ללא גזרה

ביום שישי האחרון קיבלנו החלטה שעד השעה 13:00 כל הבית מוכן ומסודר לכבוד שבת. האמת, לא חשבתי שנצליח לעמוד במשימה הזאת ובכל זאת מצאתי את עצמי בשעה היעודה כשכל הבית שטוף ומוכן לכבוד שבת. אז פתאום שמתי לב שיש לי הרבה זמן ואולי זו הזדמנות טובה לתפור לי איזה משהו חדש לשבת. בחדשות ראיתי גם שהולכת להיות שבת אביבית וחמימה אז זאת הייתה עוד סיבה טובה למשהו חדש לא יודעת איך היה בשאר הארץ, אבל אצלינו היו רוחות חזקות וקרות במיוחד אז אביבי וחמים אולי לא היה אבל חולצה חדשה כן!

מכיוון שבכל זאת זה היה יום שישי 3 שעות לפני שבת לא יכולתי להרשות לעצמי להתחיל להסתבך עם גזרות אז עשיתי את החולצה הכי פשוטה ומהירה שעלתה לי בראש. גזרה ללא גזרה- כל מה שצריך זה בד שאוהבים (אני השתמשתי בג'רסי בצבע שמנת) וחולצה במידה שלנו. לוקחים חולצה שיש לנו במידה המתאימה ומניחים על קפל בד. גוזרים מסביב כולל השרוולים. מומלץ להשאיר מספיק תוספת בד בצדדים כדי שיהיה אפשר להרחיב במקרה הצורך.

תופרים את הכתפיים והצדדים ובעזרת רצועה ישרה לגמרי ברוחב של פתח הצוואר ומקופלת לשתיים, יוצרים את הצווארון.

 

שמלה נוספת שנתפרה במסגרת ההכנות לקראת פסח הבעל"ט וימי הקיץ החמימים זו שמלה עם שרוול רגלן (הקרוי גם שרוול אמריקאי) שרוול כזה מאוד מחמיא לנשים עם כתפים רחבות יחסית לפרופורציה של הגוף. שימוש בבדים, צבעים או טקסטורות שונות שוברת עוד יותר את המראה הרחב של הכתפיים ושל הגזרה בכלל וגם גורמת ליצירת מראה מעניין יותר שחוסך את הצורך להשתמש בגזרות מורכבות. באופן כללי- כדי ליצור עניין בבגד צריך להשתמש בגזרות מיוחדות עם בדים פשוטים או בבדים מיוחדים עם גזרות פשוטות. שרטטתי גזרה של השמלה והנחתי על בד מקופל השתמשתי באותה הגזרה גם לחלק קדמי וגם לאחורי- זה יותר מהר וקל בגזרה כזו.

את החלק התחתון של השמלה גזרתי בצורה לא ישרה כדי שיהיה מעניין יותר.

אפשר לתפור שרוול ישר. מי שרוצה לקבל את המראה הנופל והרבה בד בשרוול- צריך לתת לזה כמובן התייחסות בגזרה

ככה השרוול נראה כשהו פתוח-

ודרך אגב- מי שקשה לה עם שרוולים רגילים, שרוול רגלן הוא הרבה הרבה יותר קל והרבה יותר מהיר לתפירה אז שווה לנסות לפחות פעם אחת. והנה השמלה תפורה ועם חגורה כדי לשבור את המראה הארוך של השמלה

 

ועם גימור של סרט מאותו הבד בפתח הצוואר. (הסבר מפורט לגימור אפשר לראות בפוסט כאן)

 

בע"ה בשבוע הבא- סיור מצולם לנחלת בנימין לכל מי שאף פעם לא הייתה וחוששת מהפעם הראשונה החנויות הכי שוות, מקומות חניה מומלצים והמוכרים הכי סימפטים.

שבוע טוב
רבקה

בקשר לתחרות אני מזכירה שוב-  

א. כל הרעיון של התחרות הזו זה להגיע לכמה שיותר נשים שמתעניינות בתחום והתכנים באתר יכולים להועיל להם

לכן אין טעם להפנות נשים שזה לא באמת מדבר אליהם כי אם הם לא יהיו רשומות גם בסוף התחרות אז זה לא ייספר.

הזוכה היא מי שבזכותה נרשמות הכי הרבה נשים חדשות.

ב. מכיוון שראיתי שיש כאלו שבאמת הצליחו להביא הרבה מאוד נרשמות וחשוב לי לצ'פר את כולם אני משנה קצת את הכללים

כל מי שבזכותה יירשמו מעל ל-15 נשים תזכה בפרס של 100 ש"ח לרכישה באתר. זאת שתביא הכי הרבה נרשמות תזכה בפרס הגדול ששוה – 1453 ש"ח.

התחרות תסתיים בנרשמת ה-1000 או בי"ב בניסן המאוחר מבינהם.

זה הקישור להרשמה-  http://https://shoham-fashion.com/node/138

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן