fbpx
איך לתפור בדי סטרץ' בצורה קלה במכונה הבייתית

איך לתפור בדי סטרץ' בצורה קלה במכונה הבייתית

אז תכלס', מה עדיף? לתפור בגדים עם בדי סטרץ' או עם בדי אריג? האמת היא שהשאלה היא לא מה עדיף אלא מה יותר נח או מתאים לבגד שאנחנו רוצים לקבל בסופו של דבר. לכל סוג בד יש את היתרונות והחסרונות שלו וכמובן את התכונות שהופכות אותו למתאים או לא מתאים לבגדים מסויימים.

אני באופן אישי מעדיפה יותר לעבוד עם בדי אריג. אני אוהבת יותר את המראה שלהם על הגוף, את הנפילה, את המגע וגם את העבודה איתם אבל כשאין לי הרבה זמן או כשאני רוצה בגדים שלא יצריכו גיהוץ, או סתם בגדים פשוטים ליום יום, אני משתמשת בבדי סטרץ' שזה בעצם כל הבדים הנמתחים כמו- טריקו, סימפוניה, לייקרה וכדו'

בדי סטרץ' הם בד"כ קלים יותר לתפירה רק שיש איתם בעיה אחת משמעותית- מורכב יותר לעבוד איתם במכונה ביתית רגילה. אז מה זה אומר שצריך לוותר?

ממש לא! צילמתי לכן סרטון עם כמה טיפים פשוטים שישדרגו לכן את התפירה של בדי הסטרץ' במכונה הביתית שלכן.

ואם בא לכן ללמוד בצורה יותר מקיפה ורצינית על איך לעבוד עם בדי סטרץ' בצורה טובה ונכונה. לקבל את כל הטיפים והידע הכי מתקדם וטוב אז אני מזמינה אתכן להצטרף לקורס המקי לתפירת בדי סטרץ' והוא עכשיו גם במבצע מיוחד- https://shoham-fashion.com/strech

6 תגובות
  1. שרה

    שנה טובה רבקה יקרה
    אני ממש אשמח להצטרף לקורס החינמי שלך תודה רבה לך אני אוהבת לתפור אני לא מקצועית אבל מנסה כל מיני דברים יש לי מכונת תפירה בדיוק כמו שאת מראה בשיעור יש לה בעיה אחת שאני תופרת הוא מכווץ לי את התפר כאילו משיכת החוט את יכולה להגיד לי מה הסיבה תודה לך מראש

    • רבקה קליין

      מוזמנת להצטרף בשמחה.
      בד"כ כשהמכונה מכווצת זה כי המתח לא מתאים לסוג הבד. כדאי גם להתאים את עובי המחט. בהצלחה!!

      • ורד

        בס"ד
        סליחה, המתח זה מה שבצד שבד"כ אומרים לא לגעת בו? (אצלי למשל זה על 4) ובזמנו אמרו לי פשוט לא לגעת בזה. אז איך אפשר לדעת האם כן לגעת ולאיזה כיוון גם – פחות מארבע או יותר מארבע? כי גם לי יש בעיה דומה..

        • רבקה קליין

          גלגל המתח נמצא בד"כ מעל המחט או לצד המחט. בגדול עדיף להתעסק איתו כמה שפחות אבל אם יש צורך בהחלט אפשר לסובב אותו. אם התפר מתוח מאוד כדאי להוריד את המספר אם התפר רופף מעלים את המספר. בד"כ זה צריך להיות על 4/5 (בהנחה שהמכונה מכוונת טוב)

  2. עדי

    הרבה זמן חיפשתי הסבר על תפירת בדי סטרץ והסרטון שלך פשוט מושלם! תודה רבה לך על הסבר מדוייק ומובן. השאלה היחידה שלי היא האם אין צורך להחליף סוג מחט? להבנתי יש מחט שנקראת מחט ג'רזי (ballpoint) האם כדי להשתמש בה?

    • רבקה קליין

      תודה. שמחה לשמוע שעזר לך.
      כדאי להשתמש במחט סטרץ'. חשוב לשים לב שזו מחט סטרץ' ולא מחט זהב או מחט דקה.

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן