fbpx
איך הפך הג'ט מבד צוללנים לבד מעולה לבגדים

איך הפך הג'ט מבד צוללנים לבד מעולה לבגדים

אחד הבדים האופנתיים ביותר שפרץ לחייינו התופרות בסערה הוא בד הג'ט. בד שבעבר שימש כבד לצוללנים ועבר אינטפרציה והתאמה לנו התופרות.

חוץ מהעובדה שאי אפשר ללבוש את הבד הזה בקיץ יש לי רק דברים טובים לאמר עליו. הוא נעים הוא קל לתפירה, קל לכיבוס, לא נפרם ויושב כ"כ יפה על הגוף. אפשר לתפור איתו כמעט כל דבר וזה תמיד יוצא טוב. הוא מגיע במבחר גוונים והדפסים אם כי לרב ההדפסים שתמצאו הם של פרחים גדולים בצבעים עזים ולא של צורות גיאומטריות או הדפסים עדינים. אה וגם המחיר שלו מעולה ממש!

אז מה זה בעצם הבד הזה?

בד הג'ט הוא בעצם בד סטרצ'י שעשוי מסיבים סינטטיים. כדי להתאים אותו לבגדים עשו אותו רך ועדין יותר והוא מגיע בכמה עוביים. מכיוון שהוא סינטטי הוא לא מתאים לקיץ אבל דווקא עכשיו הוא מעולה. יש לו אפקט קצת מחמם אבל לא מדי.

מכיוון שהוא יותר עבה מלייקרה רגילה או סימפוניה הוא לא נצמד כמוהם לגוף ובכלל הנפילה שלו מאוד מאוד יפה.

קל לעבוד איתו כי הוא הרבה פחות זז מבדי סטרץ ' רגלים ובחצאיות קלוש או חצאיות מאוד רחבות אפשר אפילו לוותר על המכפלת.

כאן בחרתי לתפור לעצמי עליונית מבד ג'ט ורוד וחצאית קלוש מבד ג'ט אפור שהוא מעט יותר יציב מהבד של העליונית.

כדי להקל על עצמי ולתפור מהר, בחרתי את הגזרות הכי פשוטות ובסיסיות שיש אבל היופי הוא בשילוב של הבדים וההדפסים ביחד עם ההתאמה הנכונה למבנה הגוף.

בקיצור- אם אתן רוצות לתפור לעצמכן בגדים שיעשו לכן טוב ושלא יקחו הרבה זמן רוצו לקנות את הג'ט כי הוא באמת מעולה מעולה!

מכיוון שהוא פחות גמיש וסטרצ'י שימו לב שכדי לתפור איתו חולצות או שמלות שיושבות טוב על הגוף, מומלץ להשתמש בגזרת סריג עם התאמה לאריג או בגזרת מתפרים למי שרוצה שמלה בסגנון מחוייט.

גם את הבדים האלו כמו את רב הבדים שאני משתמשת בהם, קניתי בקאשי בנחלת בנימין. תוכלו לקבל שם הנחה אם תאמרו שאתם הגעתם דרכי או באתר שלהם בהכנסת קוד קופון 4444.

 

שיהיה אחלה שבוע מלא בגדים יפים

רבקה.

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן