fbpx
מתנה מושלמת לחג שמח

מתנה מושלמת לחג שמח

פסח הוא כידוע אחד החגים הכי משפחתיים וחברותיים שיש. אין כמעט אף אחד שעורך את ליל הסדר לבד וכמעט כולם מארחים או מתארחים. לפעמים להיות המארחים זה הרבה יותר קל. מכינים מה שצריך, מנקים מסדרים עורכים יפה וזהו. להתארח לעומת זאת זה הרבה יותר מורכב כי איך אפשר לבוא להתארח בידיים ריקות? חייבים להביא מתנה וזה כבר הרבה יותר מסובך מאשר לבשל.

אז אם אתן מאלו המשקיעות שחשוב להן להביא מתנה הום מייד הנה רעיון מעולה יפה ויחסית פשוט להכנה ושמניסיון אני יכולה לאמר לכן- משמח מאוד את מי שמקבל אותו. אפשר לאמר שהוא גם יכול לפתור לכן 2 בעיות גם את בעיית המה לתת מתנה וגם את בעיית ה-מה להביא לסעודה. כמו שאומרים- 2 ציפורים במכה.

האמת שהרעיון עלה לי בביקור האחרון שלי במקס סטוק. יש להם מחלקת יצירה שאני מאוד אוהבת כי אפשר לקבל שם כ"כ הרבה רעיונות והשראה וכ"כ בזול.

כיסוי לנשיאת תבניות+ כפפות מטבח מעוצבות

אז ראיתי את המקלות האלו שהגיעו בחבילה של 3 ועלו 5 שקלים בלבד וישר נזכרתי בתמונה שראיתי פעם בפינטרסט על כיסוי לתבניות והבנתי שזו המתנה שאני הולכת לתפור.

קניתי תבנית פיירקס בגודל ממוצע ולכיסוי השתמשתי ב2 בדי קנבס בדוגמאות שונות כשבינהם הכנסתי בד אקרילן. האקרילן נועד גם כדי לתת עובי, גם כדי לתת רכות וגם כדי לשמור על חום.

רב הזמן הושקע על תכנון הגזרה כדי שתהיה טובה התפירה אח"כ הלכה יחסית מהר. כדי לחסוך זמן חיברתי קודם כל את 3 השכבות יחד ורק אח"כ תפרתי את המסגרת שזה בעצם סרט אלכסון ארוך שהכנתי מבד כותנה. השתמשתי בבדי קנווס ובבדי כותנה כי הם קלים מאוד לתפירה וקל גם לכבס אותם במקרה הצורך.

 

 

כמובן שלא הסתפקתי רק בזה והייתי חייבת להוסיף סט של כפפות מבדים תואמים. כאן השתמשתי בבד קווילט שזה בעצם אותו רעיון של 2 שכבות בד עם אקרילן בינהן רק שזה מגיע מוכן. אפשר לקנות את הבד הזה אצל קאשי והוא מגיע בכמה דוג' יפות.

 

זו מתנה שממש כיף לקבל אבל מבטיחה לכן שהרבה יותר כיף לתת אותה. אין סיפוק גדול יותר מליצור משהו ולהעניק אותו למישהו אחר.

אם תרצו להכין סט מקסים שכזה תוכלו להוריד את הגזרה עם ההוראות בלחיצה כאן

 

שתזכו תמיד להיות מאלו שנותנות

חג נפלא מלא בדברים טובים

רבקה

 
5 תגובות
  1. ספיר

    היי, אני לוחצת על הכניסה ל"תרשימים" והוא כותב שהדף המבוקש לא נמצא.
    אני רשומה למועדון- הולכת לתפור כפפה למטבח ורוצה גם את הגיזרה של המגן תבנית כדי שיהיה באותו צבעים
    תודה!

  2. מיכל אנטמן/

    אם אפשר את התרשים למגן לתבנית

  3. חיה

    לא נפתח…

  4. אבישג

    לא נפתח הקישור

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן