fbpx
הדרך לסיים את החופש בשלום

הדרך לסיים את החופש בשלום

תמיד ביום הראשון של החופש הגדול אנחנו תוהים לעצמינו- איך אנחנו הולכים לעבור את החופש הזה בשלום? מנקודת ההתחלה נראה כמו נצח שלעבור אותו בשלום זו משימה כמעט בילתי אפשרית

ההתחלה עוד נראית מבטיחה , יש קייטנות, יש כח לפעילויות מיוחדות אבל לאט לאט הכוחות נגמרים, החום עולה והבית הופך למחנה במקרה הטוב, ולג'ונגל פראי במקרה הגרוע יותר. הזמן כאילו עוצר מלכת וכל שבוע שעובר נראה שהסוף מתרחק.

לפעמים אני קצת מקנאה באמהות שאוהבות את החופש ורק מחכות לו האמהות האלו שיש להם ים של אנרגיה והראש שלהן מלא בפעיליות מגניבות לילדים אני לא כזאת אבל מצאתי פתרון איך לעבור את סוף החופשה בשלום.

ברגע שהבנתי שאני לא רוצה לסיים את החופש עם טעם מר ארזנו מזוודות שלחנו את הילדים לסבא וסבתא ונסענו הכי רחוק שאפשר תאמינו לי- זה הפתרון המושלם.

שם מפנקים אותם, אנחנו בשקט שלנו והכל מושלם ויפה. נחתנו ברגע האחרון כדי להכין סנדביצ'ים ולשלוח אותם לשנה החדשה, לשבת רגל על רגל ולנשום קצת שקט (לפני החופשה הבאה שנמצאת ממש מעבר לפינה)

על הנסיעה הזו החלטנו באופן יחסית ספונטיני ורצינו להוזיל קצת עלויות אז החלטנו לנסוע עם איזיג'ט שידועים במחירים זולים. אמנם הכרטיס זול אבל כל תוספת הכי קטנה עולה ים של כסף. יש להם קטע מוזר  שהם מגבילים במידות של התיק שמותר לנו לקחת. הפחידו אותנו שהם ממש בודקים ומקפידים שזה לא יעבור את המידות שהם נותנים ושהגודל כולל הכל – גם אם יש גלגלים למזוודה או ידיות זה נכנס בחישובים.

אז מה עושים?

חיפוש קצר באינטרנט הבהיר לי שתיקים ומזוודות  בגדלים הללו מתחילים ממחירים של 150-200 ש"ח לפחות. לא מספיק שאלו המחירים כל התיקים שם נורא משעממים – שחור, כחול, אפור אדום נו באמת לא בשבילי.

אז תפרתי לי תיק לנסיעה בגודל הנדרש תפרתי אותו מבד כך שהוא יכול קצת להתכווצ'ץ בצדדים אם יהיה צורך. אגב- בסוף לא דובים ולא יער- אף אחד לא בדק אותנו בכלל אבל מה אכפת- זכיתי בתיק חדש ומושלם.

בחרתי בד פרפרים כי אם כבר חופש אז שגם התיק יבטא את זה זהו בד קנבס יחסית עבה וצפוף- כדי שיהיה מספיק חזק גם למשקלים כבדים.

את כל החלק התחתון עשיתי מבד pvc שהוא בד הרבה יותר חזק וגם אטום נגד מים הייתרון הוא שאם אני גוררת את התיק על הרצפה (מה שעשיתי די הרבה) זה לא נשחק ונקרע ואם בטעות מניחים את התיק על מקום רטוב לא קורה שום דבר.

הרצועות הן מסרט מייוחד שמיועד עבור רצועות של תיקים קניתי אותו לפני כמה שנים והוא כנראה חיכה להזדמנות שהוא יהיה שימושי

את הרוכסן קניתי במקרה בביקור האחרון שלי בנחלת בנימין (אצל יעקב סידקית. הוא נמצא ממש על הפינה של נחלת בנימין/ השומר ושווה להציץ אצלו הרבה פעמים יש דברים מיוחדים, אפליקציות מעניינות וכו'.)

זה רוכסן מיוחד לתיקים. הוא עבה וחזק יותר וממש בבפוקס יצא לי בדיוק את הצבע המתאים. הוא לא יקר ושווה בהחלט להשקיע ברוכסן טוב וחזק שיחזיק מעמד. ייתרון נוסף ברוכסן הזה, שאין לו קצוות ואפשר להכניס כמה ראשים כך ניתן לקבל פתיחה ל2 צדדים כמו שרואים בד"כ בתיקים. לא שזה משמעותי אבל נחמד שיש כל מני אפשרויות.

היתה חופשה מדהימה. באמת. התיק הזה שירת אותנו אותנו לכל אורך הדרך בנאמנות. וסחבנו אותו איתנו לכל מקום ידעתם שיש בעולם כאלו נופים מדהימים?

אז אם אתן מתכננות נסיעה בקרוב לא משנה לאן אתן חייבות להצטייד בתיק הכי שווה שיש זה כ"כ קל ופשוט שזה פשע לשלם כ"כ הרבה כסף על תיקים בחנויות. גם הדרכה לתיק הזה נמצאת בקורס החדש והמדהים שהכנתי במיוחד בשבילכן כל הפרטים על הקורס לחצי כאן

מאחלת לכן סופ"ש נפלא רגוע ושקט (לפחות בשעות הבוקר)
שבת מנוחה
באהבה רבקה 

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן