fbpx
את הכי יפה כשנח לך!

את הכי יפה כשנח לך!

כשאני בבית שלי ואני מרגישה שאני צריכה בגד חדש, וזה קורה בד"כ כמעט כל בוקר כשאני פותחת את הארון, הרבה יותר קל לי לעלות לסטודיו ולתפור משהו. (זה לא אומר שאני גם עושה את זה אבל זה עדיין הרבה יותר קל) זה הרבה יותר מהיר לי, הרבה פחות חם והרבה פחות כאב ראש. ובד"כ גם הרבה יותר זול- וזה עוד בלי להחשיב את מחיר הנסיעה, החניה, הבייביסיטר והשעות הרבות. בקיצור הרבה יותר משתלם.

ובכל זאת יש חסרון אחד בלתפור את הבגדים לבד וזה הקטע של ההתאמה שלהם למבנה הגוף שלנו. זה לא שאנחנו מחפשות להיראות הכי מושלמות (בעצם אולי כן?) אבל היום כולם יודעים שכדי להראות טוב ולהרגיש נח בבגדים שאנחנו לובשים חשוב מאוד להתאים אותם למבנה הגוף שלנו, לצבע העור שלנו ובקיצור מה שנקרא בעברית צחה (או אפשר לאמר באנגלית מעוברתת משהו)  סטיילינג. ההבנה של מה מתאים לנו עוזרת לבחור את הבגדים הנכונים שיגרמו לגוף שלנו להראות פורפוציונלי יותר ומאוזן יותר. וזה יכול להסביר לנו למה יש נשים רזות שנראות נורא ולעומת זאת נשים מלאות שבאמת נראות טוב.

היום זה כבר הפך למשהו נפוץ ומקובל הולכים לסטייליסטית שמלמדת אותנו איך הכי נכון לנו להתלבש יוצאים למסע קניות שבסופו אנחנו נראות מיליון דולר- או לפחות משתדלות שכך זה יהיה. אז באמת כשאנחנו הולכות לקנות בגדים בחנות אנחנו יכולות לראות הבגדים מחמיאים לנו אם הם נותנים לנו מראה מאוזן ונכון. אני מאמינה שרובנו המוחלט יכולות לראות לבד אם באמת בגד כלשהו מתאים לנו אבל מה קורה כשאנחנו תופרות לבד ואין לנו שום מושג איך זה יראה בסוף? האם זה באמת יתאים לנו?

כאן בדיוק מגיע תחום הסטיילינג לעזרתנו. וזה לא שאני מומחית בזה, להיפך אני ממש לא! ולכן כשפגשתי את נטלי לא מזמן באחד הקורסים שלי. כ"כ שמחתי לשמוע שהיא סטייליסטית. כבר הרבה זמן שמבקשים ממני לכתוב קצת בתחום ואני? אין לי מושג אפילו מאיפה להתחיל לתקוף את העניין אז ביקשתי מנטלי שתתן לנו טיפים איך להתלבש נכון. כאלו שכל אחת תוכל להבין וגם ליישם. אז למי שאוהבת קיצורים (כמוני למשל) הוצאתי לכן כמה כללים מתוך המאמר המלא שהיו נראים לי מעניינים.

מי שרוצה לקרוא בעיון (מומלץ מאוד) יכולה להוריד את הקובץ המלא כאן- התאמת הלבוש למבנה הגוף יש שם הרבה מאוד ידע שיוכל לעזור לך לדעת מה הן באמת הגזרות המתאימות לך

דבר ראשון יש לזהות את מבנה הגוף הנכון שלך-

א.       יש לך מותניים צרות? תני את הפוקוס עליהם ע"י חגורה בדיוק בקו המותן

ב.       החלק התחתון של גופך רחב משמעותית מהחלק העליון? תני לחלק העליון נפח כדי ליצור איזון ופרופורציה נכונה.  תוכלי לעשות זאת בעזרת שרוולים מנופחים, הדפסים גדולים, שרשראות,צעיפים וצווארוני גולף.    

ג.         הבטן השתלטה לך על כל המותן? חולצות מעטפת עם קשירה ישפרו את ההופעה

ד.       בחורה מלאה (בשמחת חיים כמובן…)-  הימנעי מבדים בעלי  טקסטורות עם נפח., מגזרות ובדים נוקשים , מחצאיות צמודות, ממחשופי סירה וחגורות דקיקות.

  

   

ה.       נמוכה? עדיף שלא תלבשי גזרות בארוך 7/8 הם רק יכווצו אותך יותר לעומת זאת אם התברכת במבנה גוף ארוך במיוחד דווקא שם זה יכול לעשות את העבודה.

ו.   יש לך כתפיים רחבות? פתח צוואר בצורת V  או שרוולים בגזרת רגלן יעשו לך טוב.

ז.        התברכת בחלק עליון שופע? כיסים רבים בחצאיות, חצאיות עיפרון/ישרות או קישוטים על החצאית הם לא בשבילך כרגע                

       

 

ובקיצור עוד יותר- זה נושא מרתק וחשוב. אני חושבת שכל אחת צריכה להבין מהו מבנה הגוף שלה ומהם הגזרות והצבעים המתאימים ביותר בשבילה אז ממליצה לכן לקרוא את מה שנטלי כתבה תוכלו להוריד את זה כאן

תהנו

רק טוב

רבקה          

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן