fbpx
אפשר להדפיס גם על בדים

אפשר להדפיס גם על בדים

לפני שבועיים נפגשתי עם שרון הרפז לכמה שעות של כיף. את שרון הכרתי לפני כמעט שנתיים בקורס שעברנו ביחד  ומאוד התחברתי אליה כי היא מתעסקת בתחום שמשלים את מה שאני עושה.

הרבה זמן שרציתי לקפוץ לסטודיו שלה להתנסות קצת בחומרים שיש לה. שרון למדה בשנקר עיצוב טקסטיל והסטודיו שלה הוא בעצם סדנה למעצבים שרוצים להשתמש בהדפס גרפי על הבדים והבגדים שהם מייצרים.

כל הזמן דחיתי את זה כי לא הרגשתי שזה מספיק פרקטי. ז"א, זה מגניב להדפיס על בדים וכל זה אבל זה מבאס שזה משהו שא"א לעשות בבית לבד. אבל כשגיליתי שזה משהו שכן אפשר לעשות לגמרי לבד ושהחומרים אפילו מאוד זולים, נסעתי אליה לסטודיו שממוקם במרכז ת"א ממש קרוב לעזריאלי וביקשתי ממנה שתלמד אותי איך עושים את זה.

כמובן שישר חשבתי גם עליכם והסרטנו את עצמינו עובדות וביקשתי ממנה שתסביר את כל התהליך לאט וברור. האמת? היה מעייף אבל היה כיף גדול.

זה הסטודיו המרווח והשווה ביותר של שרון לא רואים אבל בצד יש לה מלא מכונות מכל מיני סוגים שרק בשביל זה לבד היה שווה להגיע עד אליה

והנה מה שהספקנו לעשות-  הדפסתי דמות מתוקה על חולצת פוטר שקניתי בכלום כסף- וזה לוקח בדיוק 10 דקות לעשות את זה (כשיש שבלונה מוכנה)

וריפיט מגוון על רצועת בד שתהפוך בקרוב לחצאית קפלים חורפית וחגיגית.

זה החומרים שהשתמשנו בהם (אפשר לקנות אותם אצל שרון ולקבל במשלוח הבייתה וכמובן הנחה כי אתן מגיעות דרכי (אל תשכחו לציין את זה)

תוכלו ליצור קשר עם הסטודיו לכל הפרטים ומחיר- 0775359003)

והנה הסרטון שצילמנו-  אפשר לראות את הסטודיו המהמם של שרון והסבר איך עושים את ההדפס (הסרטון מתחיל עם מוזיקה ככה שאם אתם רואות את זה באמצע הלילה…)

 

שיהיה שבוע מעולה!

בהצלחה

רבקה

השארת תגובה

בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן