fbpx
קורסים

קורסים וסדנאות

לרדת בגדול- קורס מקיף לירידה במשקל

אם נמאס לך מדיאטות שונות ומשונות, עייפת מספירת קלוריות ותפריטים לא טעימים, אם את רוצה אחת ולתמיד להבין איך לרדת במשקל ולשמור על התוצאות- הכירי את שיטת הדופמין לירידה במשקל. עכשיו בקורס חדש ומשנה חיים במחיר השקה מיוחד!

מחיר: 1,490 ש"ח

קורס המלתחה שלי- קורס מקוצר

קורס תפירה אונליין מקיף למתחילות! בואי ללמוד איך לשרטט גזרות לפי מידה אישית ולעצב לעצמך בגדים בדיוק כמו שאת חולמת! תלמדי איך לבחור את הבדים הנכונים ולהתאים את הגזרה שמתאימה בדיוק לך! כולל גם את סרגלי הגזרות!!

מחיר: 1,890 ש"ח

פשוט לתפור- קורס מקיף

בואי ללמוד איך לשרטט גזרות לפי מידות ולעצב לעצמך בגדים בדיוק כמו שאת אוהבת. קורס פשוט לתפור- יאפשר לך לתפור כל בגד שתרצי עם אינספור טכניקות ועיצובים! חצאיות חולצות שמלות ומכנסיים- בזמן שלך ובקצב שלך עכשיו זו ההזדמנות שלך לקבל ליווי צעד אחר צעד ולהגשים את החלום.

מחיר: 5,570 ש"ח

קורס תחפושות

שיעורים קצרים וממוקדים על מה שהכי חשוב לדעת בתפירת תחפושות. גזרות מנצחות וטכניקות פשוטות לתפירת פריטים כמו- תחתיות, שמלות, מכנסיים, קפוצ'ונים, ווסטים, כובעים ועוד.

מחיר: 199 ש"ח

חדש!! קורס חצאיות

קורס מפורט על כל מה שקשור בחצאיות-חצאית A וחצאית עם מתפרים. חצאית חלקים או קלוש. חצאיות עם גומי, חגורה או גסקה, עיבוד פנימי עם רוכסנים ועוד מבחר ענק של סוגי חצאיות. למעלה מ-70 סרטונים והכל בקורס אחד קצר ומרוכז.

מחיר: 1,490 ש"ח

קורס מכנסיים

הקורס שיאפשר לך לתפור כל מכנס ובכל מידה- מכנסיים פשוטות או מחוייטות, טייץ, שרוואלים, מכנסיים לבנים, מכנסיים לתינוקות, מכנסיים מתרחבות או מכנסי מעטפת- הכל נמצא כאן בקורס! ובנוסף- 2 סרגלי גזרות מכנסיים במתנה!!                                                                                                                                                                                      

מחיר: 990 ש"ח

קורס חולצות ושמלות

אם החלום שלך לתפור לעצמך חולצות ושמלות זה הקורס המושלם בשבילך! חולצות מבדי סטרץ' או אריג, שמלות ישרות או מתרחבות חולצות מכופתרות, קפוצ'ונים אוברולים, פתחים שונים, שרוולים ועוד. כולל סרגל גזרות במתנה!

מחיר: 1,690 ש"ח

קורס מתפרים

מבצע מיוחד! כבר יודעת לתפור בגדים ורוצה להתקדם? בקורס מתפרים תלמדי לשרטט ולפתח גזרות כדי לתפור בגדים מבדי אריג וגזרות מחוייטות שיושבות מושלם!! ובנוסף תלמדי- העברת מתפרים וטכניקות מתקדמות! חצאיות, חולצות, שמלות, ג’קטים, מעילים, ועוד…

מחיר: 1,290 ש"ח

קורס שמלה לחג!

החגים שוב כאן ואין לך מה ללבוש? יש אירוע בקרוב ואת רוצה לתפור את השמלה הכי יפה? אספתי לך 7 הדרכות ל7 שמלות מדהימות עם מלא עיצובים וטכניקות מתקדמות ועכשיו במחיר הצטרפות מיוחד לזמן מוגבל!

מחיר: 540 ש"ח

קייטנת החופש הגדול 2023

בואי לנצל את הזמן עם מלא הדרכות סרטונים וטכניקות חדשות בתפירה. שמלות, חצאיות מכנסיים וטקסטיל כל הפרטים בפנים>>

מחיר: 549 ש"ח

סרגלי גזרות בסיס

"סרגלי גזרות הבסיס" של עיצוב חופשי פותחו על מנת לחסוך לך זמן ולהגיע לתוצאות מעולות בשרטוט הגזרה. ניתן לרכוש סרגלים בודדים לפי בחירה

מחיר: 179 ש"ח

קורס רוכסנים

כל הטכניקות הכי טובות לתפירת כל סוגי הרוכסנים. רוכסן רגיל או נסתר חיצוני או פנימי. לבגדים, לכיסים, לטקסטיל ועוד. כל הפרטים בלחיצה כאן

מחיר: 329 ש"ח

קורס עיבודים וצווארונים

אם את רוצה לתפור עיבודים, גימורים, צווארונים ופתחי צוואר שונים ומיוחדים. כל הטכניקות והכלים עכשיו בקורס אחד מקיף ומלא בידע!

מחיר: 890 ש"ח

קורס בגדי ים

אם תמיד חלמת לתפור לעצמך בגד ים בדיוק כמו שאת אוהבת זו ההזדמנות שלך! כל סוגי בגדי הים- לילדים או לנשים שלמים או מחולקים צנועים או בקיני ועוד...

מחיר: 640 ש"ח

לתפור מותג

התוכנית- לתפור מותג מיועדת לכל מי שרוצה להפוך את האהבה שלה לעיצוב ואופנה- למותג משלה. בתוכנית לתפור מותג תלמדי איך לעצב קולקציות, לעבוד עם בעלי מקצוע, לדעת במדוייק מי הם הלקוחות שלך, איך לתמחר לשווק ועוד...

מחיר: 5,290 ש"ח

קורס סטיילינג

בואי לגלות איך להתלבש נכון בהתאם למבנה הגוף שלך איך להתאים בגדים, צבעים, אקססוריז ובקיצור- להראות הכי מהמם שאפשר. בקורס קצר וממוקד עכשיו במבצע מיוחד לזמן מוגבל!

מחיר: 540 ש"ח

קורס שמלות קיץ

12 הדרכות מפורטות וברורות ל12 עיצובים של שמלות המתאימות גם לנשים וגם לילדות. כל הדרכה מוקדשת לסוג אחר של שמלה עם טכניקות שונות ומיוחדות שיאפשרו לך לתפור אינספור שמלות בדיוק כמו שאת חולמת!

מחיר: 590 ש"ח

קורס לובשים חג!

רוצה לתפור בגדים מדהימים לכבוד החגים? קורס יחודי שיאפשר לך לתפור בקלות בגדים לכל המשפחה! עיצובים לבנים נשים ילדות ונערות עם עשרות טכניקות שונות

מחיר: 540 ש"ח

קורס בגדי הריון

מבצע מיוחד! 30% הנחה! חולמת גם את לתפור לעצמך בגדי הריון מושלמים בקלי קלות? זה הקורס בשבילך!! הדרכות מלאות בתוכן וגזרות מושלמות בדיוק לתקופה הכי יפה בחיים!!

מחיר: 590 ש"ח

קורס בדי סטרץ'

אוהבת לתפור עם בדי סטרץ'? הקורס הזה יעזור לך לתפור בגדים הרבה יותר יפים. כל הידע והטכניקות הכי חשובות על תפירה בבדים נמתחים. בואי לשדרג את התפירה שלך!

מחיר: 590 ש"ח

קורס שרוולים

קורס מפורט על כל מה שקשור בשרוולים- איך לשרטט שרוול מדוייק לפי מידות או בהעתקה, איך לתפור שרוול בטכניקה פשוטה וקלה ועשרות טכניקות ועיצובים לשרוולים שונים. למעלה מ-40 שיעורים ועוד 3 הדרכות בונוס!

מחיר: 890 ש"ח

קורס תיקים

מבצע מיוחד! 45% הנחה! בקורס תלמדי טכניקות שונות שיאפשרו לך לתפור לעצמך תיקים וארנקים שונים. לדוג- תיקי צד, קלמרים, תיק למחשב נייד, תיק איפור, תיק גב ועוד...

מחיר: 590 ש"ח

קורס בדים

איך קונים בדים ואיפה? האם לכבס לפני או אחרי? איך להתאים את הבד הנכון? כל מה שאת צריכה לדעת על הבדים הכל כאן בקורס בדים של עיצוב חופשי!

מחיר: 290 ש"ח

סדנת חגורות

מגוון חגורות בטכניקות מפתיעות! עם אבזמים, גומי, חשווה, סוגרים מיוחדים ועוד...

מחיר: 390 ש"ח

מתלבטת איזה קורס הכי מתאים לך?

השאירי פרטים וניצור איתך קשר בהקדם​
בניית אתר וורדפרס
גלילה לראש העמוד
× כתבי לנו
דילוג לתוכן